زمان منصوریان تصمیم‌گیرنده یک نفر نبود

اصغری: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: زمان سرمربیگری منصوریان به این دلیل ضربه خوردیم که تصمیم گیرنده یک نفر نبود.

هادی اصغری عنوان کرد: بازی در همدان برای تمام تیم‌ها دشوار است و تیم‌ها دیگر نمی‌توانند در همدان به راحتی امتیاز بگیرند. دیگر قصد باج دادن به تیم‌های لیگ برتر در شهرمان را نداریم و هدفمان کسب 3 امتیاز بازی‌های خانگی است.

این بازیکن افزود: در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم، اما امیدوارم با آغاز نیم‌فصل دوم و بازی‌های خوب جبران نیم فصل را کرده و دل هواداران را شاد کنیم.
اصغری در مورد شرایط پاس همدان پس از تعویض کادر فنی و کسب نتایج مطلوب در چند هفته اخیر اظهار داشت: تیم ما از ابتدا خوب بود. زمان سرمربیگری منصوریان به این دلیل که تصمیم گیرنده یک نفر نبود ضربه اصلی را خوردیم. در تصمیم‌گیری‌ها یک نفر حرف آخر را نمی‌زد و این مورد در تیم جا افتاده بود و همه هم می‌دانستند، اما نمی‌شد این موارد را بازگو کرد.
مهاجم پاس درباره فهرست جدید تیم ملی که جایی در آن ندارد گفت: توقع داشتم به تیم ملی دعوت شوم، اما قصد دارم تلاشم را بیشتر کنم تا در آینده بتوانم با جلب نظر کادر فنی به تیم ملی دعوت شده تا با گلزنی‌هایم به این تیم کمک کنم.
هادی اصغری با پایان نیم فصل نخست لیگ برتر 7 گل برای پاس همدان به ثمر رساند. پاس نیز با 13 امتیاز در مکان شانزدهم جدول ایستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد