کرد جهان : اشتیاق رسیدن به تیم ملی مهمترین انگیزه من است

مدافع چپ پاس تیم فوتبال پاس همدان پس از مدت ها سکو نشینی و نیمکت نشینی، در هفته های اخیر برای تیمش بازی کرد. 

اویس کرد جهان در خصوص چگونگی حضورش در ترکیب پاس گفت : در ابتدای لیگ نهم در دو بازی بصورت فیکس به میدان رفتم اما نفهمیدم چه شد که پس از بازی با پرسپولیس که به گفته کادر فنی عملکرد خوبی هم داشتم ، نیمکت نشین شدم و بعد سکو نشین .  

وی ادامه داد : مدیر روستا که آمد ما بازیکنان فهمیدیم که تنها ملاک برای حضور در ترکیب اصلی توانایی فنی و عملکرد مناسب در تمرینات است بنابراین به نیمکت و سپس میدان بازی برگشتم و در بازیهای اخیر برای تیمم بازی کردم و یک پاس گل هم دادم . البته برای بازی با سایپا بعلت بیماری مادرم با اجازه کادر فنی به ساری رفتم و غایب بودم .

اویس کرد جهان در خصوص عملکرد تیمش درنیم فصلی که گذشت گفت : پاس تا هفته دهم بازیهای خوبی به نمایش نگذاشت اما آمدن سردار ملاحی و بدنبال آن سرمربی جدید تیم باعث شد روحیه بازیکنان تقویت شود و عملکرد تیم تغییر ات مثبتی داشته باشد .

وی تأکید کرد : بدون احتساب 13 امتیازی که در نیم فصل اول کسب کردیم ، شک ندارم  پاس فعلی در پایان لیگ بین سه تیم برتر لیگ قرار می گیرد 

دلیل این مدعا انگیزه بالای بازیکنان و درایتی است که مدیر روستا در زمینه فنی و روحی دارد

هافبک چپ پاس که گاهی اوقات بعنوان مدافع چپ در ترکیب پاس نقش آفرینی می کند ، اضافه کرد : دید منطقی مدیر روستا نوعی انگیزه به من داده تا علاوه بر تلاش برای حضور در ترکیب اصلی پاس ، گوشه چشمی به تیم ملی هم داشته باشم.

گرچه دعوت شدن به تیم ملی به نظر آقای قطبی بستگی دارد اما به عقیده من مهم ترین عامل داشتن اشتیاق است که خوشبختانه این اشتیاق و علاقه در من ایجاد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد