مجید حیدری : نیم فصل دوم حیدری متفاوتی را می بینید

مدافع جوان پاس که از تیم دسته یکی صنایع اراک به سبز پوشان پیوست ، نتوانست در مجموع عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول لیگ نهم داشته باشد اما در هفته های اخیر بازیهای نسبتاً خوبی در ترکیب پاس ارائه داد. 

مجید حیدری روز گذشته در آخرین بازی تیمش پیش از تعطیلات نیم فصل یک گل به ثمر رساند . با مشاهده روند رو به رشد حیدری به سراغش رفتیم تا نظر خودش را در خصوص عملکردش در گذشته و برنامه ای که برای آینده دارد ،جویا شویم .

به نظر خودت عملکردت در نیم فصلی که گذشت چطور بود؟

وقتی که به پاس اضافه شدم ، مصدوم بودم و وضعیت جسمانی مناسبی نداشتم . بنابراین زمان زیادی طول کشید تا بتوانم بهبود یابم و به شرایط ایده آل برسم در نتیجه نتوانستم در حد توانم ظاهر شوم و در مجموع عملکرد خوبی نداشتم.

در حال حاضر به شرایط ایده آل رسیده ای؟

تا حدودی . شک ندارم پس از اردوی تهران به بهترین سطح آمادگی می رسم.

پس مدافع جوان پاس در نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت؟

قطعاً همین طور است . نیم فصل دوم با یک حیدری متفاوت رو به رو می شوید چرا که علاوه بر آمادگی جسمانی ، انگیزه زیادی برای اثبات خودم و باز کردن یک جای ثابت در ترکیب تیم دارم.

چرا نیم فصل اول این انگیزه را نداشتی؟

خب شرایط روحی تأثیر زیادی در ایجاد انگیزه برای یک بازیکن دارد . پس از حضور سردار ملاحی در پاس ، شخصیت تیمی ما بطور کلی تغییر یافت و بالا رفت . این تغییرات در روحیه و بدنبال آن انگیزه تک تک بازیکنان تأثیر گذاشت و همه ما را رو به جلو سوق داد.

پس از گلی که دیروزبه سایپا زدی ، پیامد همین روحیه خوبت بود؟

بله . البته نباید از جذبه ای که مدیر روستا در تمرینات دارد و تأثیر بسزایی که روی عملکرد تک تک بازیکنان می گذارد غافل شد .

بطور کلی بازی با سایپا را چطور ارزیابی می کنی؟

خدارا شکر بازی خوبی ارائه دادیم و مزدمان را هم گرفتیم . البته در یک صحنه اشتباه کردیم و گل تساوی را خوردیم اما 1 دقیقه هم طول نکشید که با شوت زیبای ابوالحسنی برتری عددی را دو باره از آن خود کردیم و در نهایت با گلی که من زدم بازی را 3-1 بردیم.

پیش بینی کرده بودی گل بزنی؟

راستش را بخواهید بله . در لیگ یک هم که بودم، زیاد گل می زدم.

صحبت خاصی برای پایان داری؟

من شخصیت احساسی دارم وقتی می بینم نتوانسته ایم نتایج خوبی تقدیم هواداران کنیم ، ناراحت می شوم . فقط امید وارم بتوانیم در نیم فصل دوم پاس را به جایگاه واقعی اش برسانیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد