مایلی کهن: قلعه نویی از فامیلش بفهمد که بچه کجاست!

چشم خبرنگاران گرد شده بود. آنها تند و تند می نوشتند تا مبادا یک کلمه از جملات تند محمدمایلی کهن جا بیفتد. 

حاجی دوباره بعد از سلسله شکستها به احوال روزهای بیانیه نویسی بازگشته است و با حرارت علیه امیر قلعه نویی حرف می زند. این یک احوال موسمی از مردی است که توفانهای مختلفی را بر آسمان این فوتبال فرستاده است و این بار نوبت بچه های همدان بود تا با کلمات مایلی کهن دوش بگیرند. 

جرقه این جملات ، مصاحبه قلعه نویی با سایت گل بود که خطاب به مایلی گفت:«او اراجیف می گوید.»و مایلی کهن در انتظار سوت پایان بود تا این بار با بیانیه ای شفاهی و با همان لحن، تیتر اول روزنامه های ورزشی شنبه شود.گزیده ای از حرفهای او را بخوانید: 

 

*یارب روا مدار که گدا معتبر شود/ گر معتبر شود زخدا بی خبر شود( مایلی کهن با این مقدمه شاعرانه آغاز کرد!)
 

*اینکه من سوار بهترین ماشین شوم و خود را گم کنم و بگویم آدم شدم، درست نیست. من ناگزیرم بگویم این آدم کوچولو (خطاب به قلعه نویی) وقتی بهترین ماشین را سوار می‌شود هم نمی‌تواند بزرگ شود. 


* این آدم ادعا می کند شاگرد من بوده اما من شرمم می آید که چنین شاگردی داشته ام .  

*آدم نباید اصل و نسبش را گم کند. ایشان هی می گوید من بچه جنوب شهرم اما اسم 4 تا خیابان جنوب شهر را نمی شناسد. 


*اگر به فامیلی این اقا نگاه کنی متوجه می شوی که بچه کجاست! (این کنایه به چه بود؟ قلعه نو ، جایی که نام قلعه نویی به آنجا منتسب می شود بیانگر نکته خاصی است؟ شک نکنید که مایلی بی منظور حرف نزده)

*‌این آقا پشتوانه دارد . یکبار در اصفهان سر ازمایش دوپینگ شیشه شکسته اند اما هیچ کس مقابلش نایستاد. اما بعد از اینکه  مدعی می‌شوند که همپای تیم بارسلونا گل زده‌اند می‌روند، و در آسیا می‌بازند و در گروه 4 تیمی چهارم می شوند. به هرحال از ایشان حمایت می شود ، حالا من نمی خواهم بگویم  از طرف  کجا و کی ؟
 

*‌علی کریمی گفته من بروم به تیم خودم برسم. این  انتقاد ورزشی بوده من ناراحت نمی شوم،  تازه سن کریمی از این آدم کوچولو کمتراست.  

*ایشان کوچکتر از این است که با این حرف‌ها من را خراب کند.

نظرات 4 + ارسال نظر

یاشاسین تراختور
یاشاسین آذربایجان

حمیدرضا 1388/08/16 ساعت 09:25 http://gerdbad.com

سیزن جدید ماجراهای حاجی مایلی و گروهبان قندلی، ممنون برادر علی ثقفی از اطلاع رسانی‌ات.

یک نفر پای این خبر در سایت گل کامنت گذاشته: "قلعه نو، نام مکان‌های زیر است. قلعه نو مرکز ولایت (استان) بادغیس کشور افغانستان است. قلعه نو یکی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان ایران در منطقه زابل است. قلعه نو از روستاهای شهرستان سرخس در استان خراسان رضوی است. قلعه نو، یکی از روستاهای شهرستان ری در نزدیکی تهران است. قلعه نوگونسپان روستایی در 30 کیلو متری جنوب شرقی شهرستان ملایر است."


ای آقا، قلعه شَهر نو نام محله‌ای بود در تهران قبل از انقلاب، قلعه شهر نو را شهر نو، و «قلعه خاموشان» و زنانش را «ساکنان محله غم» نیز می‌گفتند. در این محله مجموعه‌ای از روسپی‌خانه‌ها و میخانه‌ها قرار داشت و در آغاز دور ریاست‌وزرائی سید ضیاءالدین طباطبائی این محله را برای کنترل و زیر نظر داشتن روسپی‌گری و جداسازی آن از محلات مسکونی شهر ساختند.

در سال 1333 به دستور زاهدی نخست وزیر دولت کودتا بعد از ۲۸ مرداد دیواری به دور آن ساخته شد که پس از آن قلعه زاهدی و اختصاراً قلعه نامیده می‌شد. شهر نو در جنوب خاوری شهر و بیرون از شهر تهران آن‌زمان قرار داشت. حد فاصل باختری میدان قزوین و میدان گمرک.

لیلا 1388/08/16 ساعت 20:11 http://www.rittta.blogsky.com

سلام
آپم

تراختور 1388/08/17 ساعت 12:48

یاشاسین همدان تورکلری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد