مایلی کهن: شرمم می‌آید که بگویم قلعه‌نویی شاگردم بوده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر پاس همدان گفت: پیروزی حق مسلم پاس بود و ما یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را در این فصل انجام دادیم.

محمد مایلی کهن در سالن کنفرانس خبری با اذعان به این که تیمش مستحق باخت بود، افزود: فشردگی بازی‌ها باعث شد تا ما نتوانیم در چند هفته اخیر نتایج مطلوبی بگیریم و شکست در این بازی را به عهده می‌گیرم و هیچگاه ضعف تیمم را کتمان نمی‌کنم.

وی درخصوص صحبت‌های هفته گذشته او در رسانه‌ها درخصوص وضعیت دوپینگ تعدادی از بازیکنان لیگ یادآور شد: من هیچ گاه نگفتم بازیکنان استقلال دوپینگ کرده‌اند. در کشور ما یک سری حمایت‌ها از تعدادی افراد صورت می‌گیرد که به فوتبال ما لطمه می‌زند.

وی یادآور شد: تیم‌هایی که در فوتبال ما مقام کسب می‌کنند و مدعی می‌شوند که همپای تیم بارسلونا گل زده‌اند می‌روند و در آسیا می‌بازند.

وی با تاکید بر اینکه صحبت‌هایی که در نشست خبری بیان می‌کند به همان صورت منتشر شود، افزود: من همیشه گفته‌ام خدایا من را از اصل و نسبم دور نکن. اینکه من سوار بهترین ماشین شوم و خود را گم کنم و بگویم آدم شدم، درست نیست. من ناگزیرم بگویم آقای قلعه‌نویی وقتی بهترین ماشین را سوار می‌شود، نمی‌تواند بزرگ شود. من شرمم می‌آید بگویم او شاگرد من بوده است. چرا که او ادعا می‌کند من اراجیف می‌بافم. حمایت‌هایی که از قلعه‌نویی می‌شود و در مواردی که او می‌بایست محروم شود ولی این کار صورت نمی‌گیرد، همه چیز را نشان می‌دهد. ایشان کوچکتر از این است که با این حرف‌ها کسی را خراب کند. مردم ما خوب می‌دانند. شما ادعای جنوب شهری می‌کنی اما در شمالی‌ترین قسمت تهران زندگی می‌کنی. حتی شما خیابان‌های جنوب شهر را نمی‌شناسی. اگر مایلی کهن بگوید من در پاریس به دنیا آمده‌ام شاید قابل باورتر باشد چرا که فامیلی من از منطقه‌ای نشات گرفته نشده اما فامیلی ایشان همه چیز را در مورد اینکه در کجا به دنیا آمده و بچه کجاست نشان می‌دهد.

سرمربی سایپا در خصوص عدم حضور میرزاپور و خیری در این بازی افزود: میرزاپور ده بازی درون دروازه تیم من ایستاده اما امروز تشخیص دادم که شیخ ویسی می‌تواند سنگربان مورد اطمینان تیمم باشد. مهدی خیری نیز آنفولانزای شدیدی گرفته بود و نتوانست در این بازی حاضر شود. ضمن اینکه ایشان ارادت خاصی به سردار ملاحی دارد و برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص این بود که وی رودرروی پاس بازی نکند و در لیست ما حضور ندارد اما ایشان سرما خورده بودند.

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که صحبتی درخصوص عملکرد ضعیف او و بازی‌های ضعیفی که در هفته‌های گذشته انجام داده بود از سوی هیات مدیره باشگاه مطرح شده بود که وی گفت: یکی از اعضای هیات مدیره صحبت‌هایی در این خصوص انجام داده اما من ضرورت نمی‌دیدم که پاسخی بدهم. آقای ملکیان کم لطفی کرده‌اند. اگر قرار است صحبت‌هایی رسانه‌ای شود ما هم حرف‌هایی داریم که رسانه‌ای کنیم. من باشگاه را دوست دارم و از همان روزی که به باشگاه آمدم گفتم که زنگ رفتن من از همین امروز به صدا درمی‌آید.

وی درخصوص نقش رسانه‌ها در ورزش یادآور شد: من همیشه گفته‌ام فوتبال خانواده بزرگی دارد که همه در آن سهیم هستند. تنها بازیکن، مربی،‌ داور، فدراسیون جزئی از این خانواده هستند و طبعا تماشاچیان و رسانه‌ها نقش مهمی در ورزش ما دارند و اگر مصاحبه‌ای انعکاس پیدا نکند و خبری انتقال نیابد، نمی‌توانیم ورزش را همه‌گیر کنیم.

وی افزود: حدود وظایف ما در این خصوص باید کاملا مشخص باشد و این طور نباشد که رسانه‌ها بعد از اتمام بازی در کنار زمین، راهروها و بعضا در دستشویی مصاحبه کنند. هیچ جای دنیا این گونه نیست و مربیان باید صحبت‌های خود را در سالن کنفرانس خبری منتشر کنند.  

برای مشاهده مصاحبه تکمیلی اینجا کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/08/15 ساعت 21:11

مایلی خدا شفات بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد