مدیر روستا: تغییرات در پاس جواب داد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از پیروزی 3 بر یک برابر سایپا گفت: سایپا به راحتی به تیمی باج نمی‌دهد اما توانستیم این تیم را شکست دهیم.

علی‌اصغر مدیرروستا در کنفرانس خبری با بیان این که بازی پرهیجان و پرافت‌وخیزی بود، افزود: خوشحالم که بازیکنانم صحبت‌های تاکتیکی و فنی را به نحو احسن در زمین اجرا کردند. تیم سایپا همان تیمی است که تراکتور را با 60 هزار تماشاچی برده است و در مواردی در بازی تا آستانه گل زدن به ما پیش می‌رفت اما دروازه‌بان ما روز خوبی را پشت سر گذاشت و بازیکنانم توانستند تاکتیک‌های من را برای دستیابی به گل در زمین به کار گیرند.

وی ادامه داد:‌ در هفته‌های گذشته صحبت‌هایی را با بازیکنانم داشتم و در حدود 20 درصد آنها را توجیه کردیم که چگونه بازی کنند و تاکتیک‌های ما را در زمین پیاده کنند اما قطعا در اردوی نیم فصل که در تهران خواهیم داشت تیم را به شرایط مطلوب‌تری خواهیم رساند.

وی با اعلام اینکه مهاجمان تیمش بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند، یادآور شد: قطعا یکی از نکات مثبت تیمم در این بازی دوندگی مهاجمانم بود و اگر تعویض‌های اجباری که بر اثر آسیب دیدگی بلوری و غفوری انجام دادم نبود می‌توانستیم تعویض‌های بهتری را انجام دهیم و گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

مدیرروستا درخصوص وضعیت مهرداد کریمیان و دیگر بازیکنان این تیم که در هفته‌های اخیر در تمرینات حضور ندارند، افزود: وضعیت مهرداد کریمیان را باشگاه باید حل کند و به احتمال زیاد او را در اختیار نخواهیم داشت اما عزیز محمدی و علی‌آبادی سرباز هستند و در اردوی تهران به ما می‌پیوندند.

وی درخصوص جذب بازیکن در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: با اطلاعاتی که کسب کردیم، تیم تنها یک جای خالی دارد و ما تنها می‌توانیم یک بازیکن دیگر جذب کنیم اما آنچه مسلم است تیم من 28 بازیکن اصلی و 28 بازیکن ذخیره دارد. یعنی هر کس در تمرینات بهترین باشد به میدان می‌رود.

سرمربی پاس درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر جذب عباس آقایی، احمد طهماسبی و حسین بادامکی افزود: درخصوص جذب عباس آقایی دیر عمل کردیم و او با تراکتورسازی تبریز قرارداد بست اما صحبت‌هایی با بادامکی انجام شده است ولی آنچه مسلم است ما بازیکنی را به خدمت می‌گیریم که بدون حاشیه و دور از دردسر جذب تیم ما شود.

مدیر روستا درخصوص استعدادیابی تیم پاس در استان همدان افزود: من نمی‌توانم استعدادیابی کنم ولی مشاورانی دارم که بازیکن‌های مختلف در شرایط سنی متفاوت را شناسایی و با هماهنگی از آنها تست گرفته می‌شود و قطعا در صورت مثبت بودن به جمع تیم افزوده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما در نیم فصل دوم بازی‌های سختی را داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم را از این وضعیت خارج کرده و جایگاه تیم را ارتقا بخشیم اما باید بگویم بازیکنی که در نیم فصل جذب می‌کنیم، نباید به رتبه تیم نگاه کند و ما بازیکنی را می‌خواهیم که از جان و دل مایه بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد