تیم فوتبال پاس برابر سایپا به برتری رسید

تیم فوتبال پاس همدان با نتیجه 3 بر یک برابر سایپا کرج به برتری دست یافت. 

تیم‌های پاس همدان و سایپا کرج در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه قدس در حضور حدود 5 هزار تماشاگر همدانی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان اصغر مدیرروستا توانستند با گل‌های هادی اصغری در دقیقه 24، امید ابوالحسنی در دقیقه 41 و مجید حیدری در دقیقه 73 در مقابل تک گل کریم انصاری‌فر در دقیقه 39 برای سایپا با نتیجه 3 بر یک به برتری دست پیدا کنند.
قضاوت این دیدار بر عهده غلامرضا جباری بود. وی در این دیدار به محمدجواد آشتیانی و سعید نیک‌سیرت از سایپا و پوریا قیدر از پاس کارت زرد نشان داد. 

با پیروزی قاطع پاس مقابل سایپا، محمد مایلی کهن ممکن است شغل خود را در باشگاه سایپا از دست بدهد. این نکته ای است که عضو هیات مدیره سایپا به آن اشاره کرده بود. این در حالی است که پاس با این برد اندکی از بحران فاصله گرفت 

گل ها: اصغری (24)،‌ ابوالحسنی (42)، حیدری (73) برای پاس و انصاری فر (41) برای سایپا
ورزشگاه شهدای قدس همدان تماشاگر 1500 نفر 

داور: غلامرضا جباری 

اخطار: آشتیانی ، نیک سیرت (سایپا)  

پاس: سوشا مکانی، امید خورج، مجید حیدری، ووریا غفوری ( 77 پوریا قیدر)، پوریا سیف پناهی، یدالله اکبری، روزبه شاه علی دوست، هادی بلوری (81 همت عابدی نژاد) ، امید ابوالحسنی (70 هادی رمضانی) ، هادی اصغری، صابر میرقربانی  

سرمربی: علی اصغر مدیر روستا   

سایپا: وحید شیخ ویسی، ابراهیم صادقی، امید شریفی نسب، مرتضی ابراهیمی، جواد آشتیانی، ناصر آذرکیوان (67 رضا خالقی فر)، داریوش یزدانی (56 سعید بیگی)،‌ مجید ایوبی، سعید نیک سیرت، امین منوچهری (46 مرتضی ایزدی)، کریم انصاری فر 

سرمربی: محمد مایلی کهن   

شرح گل ها:  

1-0 (پاس): در دقیقه 24 ارسال یدالله اکبری از جناح چپ با ضربه سر هادی اصغری تبدیل به گل شد.  

1-1 (سایپا): حرکت کریم انصاری فر و ضربه پای راست این بازیکن از پشت محوطه 18 قدم گل تساوی این دیدار را رقم زد. 

 2-1 (پاس): ارسال از جناح چپ در داخل محوطه جریمه به امید ابوالحسنی رسید که ضربه پای چپ این بازیکن تبدیل به گل دوم پاس همدان شد. 

3-1 (پاس): در دقیقه 74 یدالله اکبری ضربه ایستگاهی را روی دروازه سایپا ارسال کرد که اشتباه مدافعان در دفع توپ، توپ را مجید حیدری مدافع پیش تاخته پاس همدان رساند تا ضربه دقیق این بازیکن در درون دروازه سایپا جای بگیرد.  

اتفاق ویژه: در شرایطی که سایپا هفته گذشته در خانه متحمل شکست سنگینی شده بود در همدان نیز کاری از پیش نبرد تا این بار در در خارج از خانه دومین شکست متوالی خود را در هفته های اخیر تجربه کند، تا شرایط برای این تیم کمی بغرنج شود.  

بهترین بازیکن: امید ابوالحسنی با حضور موثر خود و دوندگی های خود در خط هافبک و به ثمر رساندم یک گل زیبا نقش موثری در پیروزی خانگی تیمش داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد