سوشا مکانی: خوشحالم که مزد زحماتم را گرفتم

با اعلام فهرست جدید تیم ملی فوتبال کشورمان می بینیم که دو بازیکن از تیم پاس نیز در بین مدعوین قرار دارند؛سوشا مکانی و مجید غلام نژاد  

مکانی که یکی از چهار دروازه بان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران است به واقع مزد زحمات اخیر خود را گرفت و پس از به پشت سر گذاشتن چند نمایش مطلوب در بازی های اخیر پاس، خود را به تیم ملی ایران تحمیل کرد.  

با این دروازه بان جوان مصاحبه ای انجام دادیم که شما خوانندگان را هم به خواندن این گپ و گفت دعوت می کنیم.

·انتظار قرار گرفتن در فهرست جدید تیم ملی را داشتی؟

زمزمه دعوت شدنم به تیم ملی را شنیده بودم. ولی با وجود اینکه در این چند بازی آخر خیلی خوب کار کرده بودم ولی باز هم یه کمی ته دلم تردید داشتم که دعوت شوم.

· این تردید به چه دلیل بود؟

نمی دانم. شاید بیشتر به این خاطر بود که فکر می کردم دعوت از دروازه بانی که در تیمی بازی می کند که در رده های پائینی جدول   قرار دارد  کمی غیر عادی باشد.

· خودت قبول داری که در این چند هفته اخیر خیلی متحول شدی؟

بله. مدتی می شود که انگیزه های من فرق کرده. در تمریناتم خیلی جدی تر از گذشته شرکت می کنم و سعی می کنم از همه توانائی هایم استفاده کنم.

· الان چهار دروازه بان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و خوب می دانی که یک نفر در معرض خط خوردن قرار دارد.

به شما اطمینان می دهم که آن یک نفر من نیستم. حالا که به تیم ملی رسیدم به راحتی نمی گذارم این موقعیت از دستم برود.من راحت این موقعیت را به دست نیاورده ام. شاید الان حرف مرا جدی نگیرید اما باور کنید من دنبال این نیستم که از اردوی تیم ملی خط نخورم.... بلکه هدفم این است که حتی به عنوان دروازه بان شماره یک در تیم ملی حضور داشته باشم.

· فکر می کنی امکان پذیر باشد؟

چرا که نه؟ انسان با تلاش و پشتکار می تواند به هر هدفی برسد. اگر یادتان باشد وقتی چند هفته پیش می گفتم سرانجام به تیم ملی دعوت می شوم شاید کمتر کسی باور می کرد. اما حالا می بینید که این اتفاق افتاده.

· این حضور تو در تیم ملی چه تاثیری می تواند بر روی تیم پاس بگذارد؟

طبیعیست که با بیشتر شدن انگیزه و میزان آمادگی من که ناشی از حضور در تیم ملی است، پاس هم سود زیادی می برد.

· از بحث تیم ملی بگذریم. به نظرت چرا نیم فصل اول برای پاس نیم فصل خوبی نبود؟

دلایل متعددی دارد. فقط این را بگویم که نه در شان نام پاس است و نه در شان بازیکنان خوب و بزرگ این تیم که قعر جدول باشد. امیدورام که هرچه زودتر این دوران سخت و غیر قابل باور به اتمام برسد. خودمان هم باور نمی کنیم  که چنین جایگاهی در جدول داشته باشیم.

· به عنوان حرف آخر؟

از اینکه مزد زحماتم را با دعوت شدن به تیم ملی گرفتم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم جوابگوی اعتماد مربیان تیم ملی باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد