برای موفقیت پاس از تمام ظرفیت‌های فوتبال همدان استفاده می شود

ملاحی: از تجربیات پیشکسوتان فوتبال استان استفاده می کنیم 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس گفت: برای موفقیت این تیم از تمام ظرفیت‌های فوتبال همدان استفاده می‌کنیم.

سردار کریم ملاحی در نشست با پیشکسوتان فوتبال همدان افزود: تیم پاس به دلیل مشکلات انبوه، هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد و نیاز است تمامی مجموعه استان اعم از مسوولان، نمایندگان مجلس و صاحب نظران در عرصه فوتبال به این تیم کمک کنند.  

وی اضافه کرد: مشکلاتی که از گذشته در این تیم پابرجا بوده هنوز هم ادامه دارد و باید با همکاری و تعامل مجموعه استان، این موانع برطرف شود.

ملاحی بیان داشت: باشگاه پاس درصدد بهره مندی از تجربه‌های پیشکسوتان فوتبال همدان است تا بتواند در پیشبرد برنامه‌ها موفق تر عمل کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود تا فوتبال همدان به مانند کشتی در کشور و آسیا جایگاه مطلوب تری داشته باشد.

وی اضافه کرد: بومی‌سازی به عنوان یکی از اهداف مهم باشگاه پاس مدنظر است و در این راستا تمامی ظرفیت‌های فوتبال همدان باید به این تیم کمک کنند.

وی اطمینان داد: با حمایت‌های مسوولان و هواداران، تیم پاس می‌تواند در دیدارهای باقی مانده لیگ نهم با کسب نتایج مطلوب به رتبه‌های بالاتر جدول رده بندی صعود کند.

مدیرکل تربیت بدنی همدان نیز در این نشست گفت: انتقال امتیاز لیگ برتری پاس به همدان انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر فوتبالیست‌های مستعد این استان برای رسیدن به سطح اول فوتبال کشور شد.

سید عبدی افتخاری افزود: حضور پاس در همدان نه تنها هیجان را در بین ورزش دوستان ایجاد کرده بلکه شاهد رشد و بالندگی ورزش این استان به خصوص فوتبال هستیم.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت باشگاه پاس گفت: همواره در سیستم اداری، تغییرات با تحولات روبه رشد همراه بوده و امیدواریم مدیریت جدید بتواند گره گشای اوضاع نامطلوب تیم باشد.

افتخاری بیان داشت: ملاحی، مدیر روستا و پیمبری با کوله باری از تجربه می توانند پاس را به جایگاه واقعی خود برسانند و مجموعه استان نیز باید آنها را در این مسیر حمایت کنند.

مدیرکل تربیت بدنی همدان افزود: پاس در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد و باید این فضا را با همدلی و صمیمت برای این تیم فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: شرایط گذشته در پاس باعث شد که این تیم هم اکنون در شرایط بحرانی قرار بگیرد و لازم است با برنامه‌ای هدفمند به این وضعیت نامطلوب پایان دهیم.

رییس هیات فوتبال همدان نیز در این نشست گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های موجود در فوتبال همدان بسیار بالا است و باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم شرایط ایده آل را در تیم‌های استان به خصوص پاس فراهم سازیم.

عباس صوفی افزود: فوتبال در گذشته به عنوان حلقه گمشده ورزش همدان محسوب می شد اما با انتقال پاس به این استان، هم اکنون شاهد فعالیت چشمگیر تیم ها و بازیکنان هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت سابق باشگاه پاس، اظهار امیدواری کرد، مدیریت جدید باشگاه بتواند شرایط بهبودی تیم را فراهم کند.

صوفی افزود: امروزه فوتبال نیاز به برنامه‌ای جامع و هدفمند دارد و باشگاه پاس باید از فرصت‌ها به نحو احسن در راستای تعالی و پیشرفت تیم استفاده کند.

وی تصریح کرد: البته سردار ملاحی با سال‌ها تجربه در مدیریت باشگاه داری، این توانایی را دارد که فوتبال پاس را به جایگاه واقعی خود برساند.

رییس هیات فوتبال همدان با تاکید بر حمایت همه جانبه مسوولان اجرایی استان از تیم پاس هشدار داد: سقوط پاس به لیگ دسته اول نه تنها اعتبار ورزش همدان را خدشه دار می‌کند بلکه باعث تاسف تمامی دوستداران این تیم می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد