نیاز مبرم پاس به کسب هر سه امتیازِ؛

غلبه بر سایپا دور از دسترس نیست

علی ثقفی 

هگمتانه - سرویس ورزش: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از امروز با دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و ابومسلم مشهد آغاز خواهد شد که طبق برنامه اعلام شده تیم پاس فردا در همدان از سایپای کرچ پذیرایی می نماید.

سبزپوشان که پس از تغییرات مدیریتی و فنی در دو بازی اول خوب و امیدوار کننده ظاهر شدند و توانستند در برابر دو تیم بالایی جدول یعنی پیکان و استقلال به دو تساوی دست پیدا کنند، در سومین دیداری که با هدایت مدیرر روستا برگزار کردند مغلوب مقاومت شیراز شدند تا سیر صعودی این تیم دوباره متوقف شود.

سبزپوشان در دیدار هفته چهاردهم در همدان با نتیجه خوبی فولاد را از پیش رو برداشتند اما در دیدار بعدی مقابل ملوان در انزلی مجدداً شکست را پذیرفتند تا تزلزل در نتایج این تیم کماکان مانند گذشته نمایان شود.

تیم سایپا، حریف این هفته پاس نیز در دیدار هفته گذشته با 4 گل در خانه مقابل تیم اوج گرفته استقلال اهواز شکست خورد تا در این بازی به قصد سه امتیاز در همدان حاضر شود .

سایپا هم اکنون 17 امتیازی است و در رده رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است که در صورت پیروزی پرگل در این دیدار می تواند تا سه رده صعود نماید اما تیم پاس که با توجه به یک امتیاز کسر شده دیدار با شاهین بوشهر 10 امتیازی است در رده هفدهم جدول قرار گرفته و در صورت کسب پیروزی در این دیدار از شانس صعود یک پله ای برخوردار می باشد.

پاس در این دیدار در شرایطی مقابل سایپا قرار می گیرد که مجید غلام نژاد هافبک دوباره ملی پوش شده خود را در اختیار ندارد و نمی تواند از انگیزه بالای وی در دیدار مقابل تیم سابقش بهره گیرد.

خروج پاس از جمع سه تیم انتهایی در پایان نیم فصل در صورتی مسجل می شود که سبزپوشان هر سه امتیاز این دیدار را بدست آورده و در دیدار بعدی در مقابل تراکتور سازی در تبریز حداقل یک مساوی بدست آورند و امیدوار باشند که راه آهن و شاهین بوشهر در دو دیدار پایانی نیم فصل اول نتایج مناسبی را کسب ننمایند.

پاس این روزها بیشتر از قبل به حمایت هواداران نیاز دارد و با توجه به برگزاری این مسابقه در روز جمعه، انتظار می رود هواداران به صورت گسترده در ورزشگاه حاضر و از تنها نماینده غرب کشور در لیگ برتر حمایت کنند.

اگر بازیکنان پاس مانند دیدار مقابل پیکان، استقلال و فولاد هم قسم شوند که به پیروزی دست پیدا کنند، می توانند در این دیدار نیز به سه امتیاز بازی دست پیدا کرده و سایپا را با شکست بدرقه نمایند.

امیدواریم فردا شاهد یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند از سوی یاران مدیر روستا باشیم و با کسب سومین برد این فصل امیدوارتر در انتظار روزهای آینده باقی بمانیم.

در پایان جهت ارائه اطلاعات بیشتر از شرایط دو تیم، جدول آماری مقایسه ای تهیه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه خوانندگان قرار گیرد.  

 

مورد آماری

پاس همدان

سایپای کرج

تعداد برد ها

2

4

تعداد تساوی ها

4

5

تعداد باخت ها

9

6

بیشترین بردهای متوالی

1

2

بیشترین تساوی های متوالی

2

2

بیشترین باخت های متوالی

2

3

بیشترین بازی های متوالی که تیم نباخته

2

7

بیشترین بازی های متوالی که تیم مساوی نکرده

5

5

بیشترین بازی های متوالی که تیم نبرده

8

5

بیشترین گل زده در بازی

3 (برابر فولاد)

3 (برابر ملوان)

قاطع ترین برد با اختلاف

2 (برابر فولاد)

2 (برابر ملوان)

بیشترین گل خورده در بازی

3 (برابر سپاهان و مس)

4 (برابر استقلال اهواز)

بدترین باخت با اختلاف

2 (برابر استیل آذین و سپاهان)

3 (برابر ذوب آهن)

بهترین رده در 15 هفته گذشته

15

6

بدترین رده در 15 هفته گذشته

18

18

امکان صعود در جدول در این هفته

1

3

امکان نزول در جدول در این هفته

1

2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد