نارضایتی سرمربی شهرداری همدان از نتایج کسب شده؛

بابک صمدیان: یک گل زدیم و چهار گل نزدیم 

تیم فوتبال شهرداری همدان در حالی روز گذشته مقابل هیأت خراسان جنوبی تن به دومین شکست خود در لیگ دسته دو داد که انتقادهایی را نیز به همراه داشت.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری با ابراز نارضایتی از نتایج کسب شده گفت: واقعا نمی دانم چرا این چنین شکست خوردیم. تیم ما در نیمه نخست، بازی رضایتمندی ارائه نداد اما در نیمه دوم حداقل باید چهار گل می زدیم.

بابک صمدیان افزود: تیم حریف در این دیدار تاکتیک مشخصی نداشت و با روی آوردن به بازی فیزیکی و استفاده از دو موقعیت گلزنی خود به برتری رسید.
وی اضافه کرد: علت باخت تیم را در نشست اعضای کمیته فنی بررسی می کنیم و باید مشخص شود چرا تیم این چنین نتیجه نمی گیرد.
صمدیان بیان داشت: تیم شهرداری را بازیکنانی تکنیکی تشکیل می دهند و با توجه به بارش شدید دیروز، تیم حریف توانست با استفاده از توان فیزیکی خود به برتری برسد.
وی گفت: هفته آینده باید در جام حذفی کشور به مصاف گلز ایلام برویم و امیدوارم با پیروزی در این مسابقه، روحیه مضاعف را برای حضور پرقدرت مقابل شهرداری زنجان در هفته سوم لیگ دسته دو داشته باشیم.
وی با گلایه مندی از کم توجهی مسوولان استان نسبت به تیم شهرداری گفت: شهرداری نماینده استان در لیگ دو است و باید با حمایت همه جانبه از تیم، شرایط حضور در رده های بالاتر را فراهم سازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد