دومین شکست شهرداری همدان در لیگ دسته دو؛

فوتبال نگو، واترپلو بود!   
 
تیم فوتبال شهدای شهرداری همدان دومین شکست خود در لیگ دسته دو کشور را تجربه کرد تا با دو باخت و تفاضل گل منفی 2 در قعر جدول رده بندی گروه چهارم این مسابقات قرار گیرد.
در بازی عصر دیروز شهرداری و هیأت خراسان جنوبی که در ورزشگاه ملت همدان برگزار شد، به دلیل بارش باران و وزش شدید باد نشانی از فوتبال دیده نمی شد.

تیم شهرداری همچون بازی گذشته گل نخست مسابقه را در دقیقه 30 توسط جواد عسگری به ثمر رساند، تا نیمه نخست با برتری محسوس نسبت به حریف به رختکن بروند.
در نیمه نخست تیم شهرداری همدان بازی چندان دلچسبی را به نمایش نگذاشت هر چند حریف خراسانی هم در حد و اندازه بازی گذشته خود ظاهر نشد.
با شروع نیمه دوم بازیکنان شهرداری با تسلط بر توپ و میدان، بازی روبه جلو را در دستور کار قرار دادند اما برخلاف جریان بازی، تیم خراسان جنوبی در دقیقه 70 به گل مساوی دست یافت و طولی نکشید که این تیم میهمان در در دقیقه 77 دومین گل خود را به ثمر رساند تا شالوده تیم شهرداری پاشیده شود.
شهرداری چی ها در این نیمه چهار موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند و تیم حریف با ارسال توپ های بلند پشت مدافعان و سانتر از جناحین توانستند با دو ضربه سر به گل دست یابند.
بارش باران و وزش باد که در نیمه دوم کاملا به سود تیم میهمان بود به برتری نماینده خراسان جنوبی انجامید تا این تیم به دومین برد متوالی خود در این دو هفته دست یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد