پاس با 3 گل فولاد را بدرقه کرد

تیم فوتبال پاس با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد خوزستان گذشت. 

دیدار تیم‌های پاس همدان و فولاد خوزستان از ساعت 14:30 در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد. این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود پاس به پایان رسید.

روزبه شاه‌علی‌دوست در دقیقه 29 ؛ ایوب والی (مدافع فولاد) در دقیقه 42 و هادی اصغری در دقیقه 72 برای پاس همدان گل زدند. امیر خدامرادی تک گل فولاد را در دقیقه 86 درون دروازه پاس جای داد.
این پیروزی دومین برد پاس همدان در لیگ 88 است.
پاس با این پیروزی 11 امتیازی شد و در رده شانزدهم جای گرفت. فولاد نیز با این شکست 7 امتیازی باقی ماند و در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.
قضاوت این دیدار را خداداد افشاریان به عهده داشت. وی در این دیدار به بختیار رحمانی در دقیقه 23 کارت زرد نشان داد و در دقیقه 90 بازی با نشان دادن کارت زرد دوم، وی را اخراج کرد. 

((گزارش بازی))   

گل : شاه علیدوست (29) ، ایوب والی (45گل به خودی) و اصغری (71) برای پاس رمضانی (88) برای فولاد
ورزشگاه قدس همدان تماشاگر 300 نفر
داور: خداداد افشاریان
اخطار: رحمانی (فولاد)
اخراج : رحمانی (89 فولاد) پاس: سوشا مکانی،‌ امید خورج، ساشا کلونیجا، مجید غلامنژاد، امید ابوالحسنی (82 پوریا قیدر)، روزبه شاه علی دوست، مقداد قباخلو (71 سعید بیات)، هادی بلوری (64 اویس خرده جهان)، پوریا سیف پناهی، یدالله اکبری، هادی اصغری
سرمربی: اصغر مدیرروستا فولاد: ابوالفضل بهادرانی، جلال کاملی مفرد، ایوب والی، جواد شیرزاد، علی حمودی (23 کریستین (64 آرش افشین)) ، مهدی چمن آرا (89 ساسان انصاری)، سیامک سرلک، سعید رمضانی، امید خدامرادی، نادر احمدی، بختیار رحمانی
سرمربی: مجید جلالی
  

شرح گل ها:
1-0 (پاس):
دقیقه 29 ضربه کاشته یدالله اکبری پس از برخورد به مدافعان به هادی بلوری رسید. روی ارسال بلوری روزبه شاه علی دوست با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد.
2-0 (پاس): دقیقه 45 ارسال هادی بلوری از چپ به محوطه جریمه فولاد رسید که ایوب والی مدافع فولاد به قصد دفع توپ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
3-0 (پاس): دردقیقه 72 اویس خرده جهان بازیکن تعویضی پاس توپی را روی دروازه فولاد ارسال کرد که هادی اصغری با ضربه سری دقیق موفق به گلزنی شد.
3-1 (فولاد): در دقیقه 88 در شلوغی محوطه 18 قدم کرنر ارسالی سعید رمضانی در حالی با بغل پای امیر خدامرادی تبدیل به گل شد که توپ در میانه راه به یکی از مدافعان پاس برخورد کرده بود.
اتفاق ویژه: دقیقه 39 خطای جواد شیرزاد روی هادی اصغری باعث شد داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد که یدالله اکبری توپ را به بالای دروازه فولاد فرستاد، تا این پنالتی به هدر برود.
بهترین بازیکن: هادی بلوری. این بازیکن در حضور 65 دقیقه ای خود در زمین، زمینه ساز دو گل تیمش شد و توانست با پاس های دقیق خود مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت های گلزنی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد