میرقربانی: در تصمیم گیری های گذشته اشتباه کردم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: زمانی که در اوج بودم و در تیم ملی حضور داشتم، تصمیمات اشتباهی در انتخاب تیم (صنعت نفت آبادان) گرفتم که این تصمیمات اشتباه سبب شد، هم اکنون وضعیت خوبی نداشته باشم. 

سیدصابر میرقربانی افزود: تیم پاس در این فصل بازی های خوبی ارائه داده است و ما کمی بدشانس بودیم، البته بازیکنان تیم از نظر جسمانی آماده نیستند و فشار بازی ها نیز مزید بر علت شده است.

وی ادامه داد: در بازی هایی که تا کنون برای تیم پاس انجام داده ام، تا حدودی از خودم راضی بودم، البته در بازی با مقاومت نتوانستم خوب کار کنم، اما در مجموع در این فصل تا کنون برای تیم پاس یک گل زده ام که آمار قابل قبولی نیست و باید بهتر از این باشم.

میرقربانی تصریح کرد: علی اصغر مدیرروستا، سرمربی تیم پاس بدلیل اینکه یک مهاجم بود، در تمرینات تیم برنامه های خوبی برای مهاجمان تیم پاس دارد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که در تیم مس کرمان بازی می کردم، در دوران اوج خود بودم، ولی یک اشتباه در تصمیم گیری سبب شد آینده من تحت تاثیر آن اشتباه قرار بگیرد و آن اشتباه نیز انتخاب تیم صنعت نفت آبادان برای ادامه بازی بود.

میرقربانی ادامه داد: پس از صنعت نفت به تیم سایپا پیوستم که در نیم فصل اول سرمربی تیم اعتقادی به بازی من نداشت، ولی در نیم فصل دوم و با حضور محمد مایلی کهن وضعیت من بهتر شد، ولی پس از آن با وجود اینکه در تمرینات پیروزی شرکت کرده بودم، ولی قضیه منشور اخلاقی سبب شد تا نتوانم در این تیم بمانم و به تراکتورسازی تبریز پیوستم.

میرقربانی یادآور شد: هنگامی که با تیم تراکتورسازی قرارداد داخلی امضا کردم، عدم پایبندی مدیران این تیم به بندهای قرارداد برخلاف وعده های آنها سبب شد تا من از تراکتور جدا شوم و در پایان به تیم پاس همدان بپیوندم، ولی مطمئنا در فصل آینده تصمیم گیری بهترین برای ادامه بازی می گیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد