پروسه ضد استقلالی‌ بودن پاسی‌ها کامل شد

فوتبالی‌های همدان تورنمنت تابستان را تلافی کردند 

ایران ورزشی- چند روز مانده به آغاز نهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر قرار بود استقلال از تورنمنتی تحت‌عنوان جام سرداران شهید همدان شرکت کند.  

آن زمان تیم بزرگسالان استقلال در دوران بدنسازی به سر می‌برد و اتفاقا بازی‌های تدارکاتی فشرده‌ای را هم با تیم‌هایی مانند مهرکرج، استقلال اهواز و صبای قم در دستور کار داشت.  

آنجا بود که کادرفنی استقلال تصمیم گرفت تلفیقی از بازیکنان امید و بزرگسال استقلال را تحت هدایت سیامک رحیم‌پور راهی این تورنمنت کند. اتوبوس استقلال در مسیر همدان بود که این خبر با انتشار در روزنامه‌ها به گوش مسوولان هیات فوتبال همدان رسید.

همدانی‌ها که برای تورنمنت‌ چهارجانبه از مقاومت هم دعوت کرده بودند حساب این را نداشتند که مرفاوی در هفته دوم باید با همین تیم مصاف دهد و صمد آقا هرگز نمی‌خواست دستش برای داود مهابادی رو شود این شد که مسوولان هیات فوتبال همدان به استقلالی‌ها گفتند هر جا هستید برگردید که ما فقط بازیکنان بزرگسال‌تان را پذیرش می‌کنیم.  

پس از آن بود که واعظ دستور بازگشت تیمش را صادر کرد و بلافاصله مسوولان استان همدان با واعظ تماس گرفتند و دوباره مسیر اتوبوس استقلال را از سوی تهران به سمت همدان تغییر جهت دادند،‌اما بار دیگر هیات فوتبالی‌ها گفتند اصلا این تورنمنت را با سه تیم پاس، مقاومت و یک تیم برزیلی برگزار خواهیم کرد. آنجا بود که تخم این فتنه کاشته شد و کدورتی خاموش، اما عمیق میان جماعت پاسی و استقلالی شروع به شکل‌گیری کرد.

کدورتی که پس از گذشت چند هفته از شروع لیگ‌برتر و عدم توفیق کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال پاس همدان باعث شد تا شعارهایی خط‌دار و برنامه‌ریزی شده علیه گروه استقلالی حاضر در این باشگاه از روی سکوها شنیده شود. 

شعار علیه منصوریان، پورحیدری، گمالوویچ (مربی تمرین‌دهنده سابق استقلال)، کاظم اولیایی و از این دست تداوم همین موضع‌گیری‌های ضد استقلال هم سبب شد تا سرانجام دار ودسته منتسبین به استقلال بند و بساطتشان را جمع کردند و از این شهر رفتند تا پاسی‌های قدیمی (مدیرروستا و ملاحی) به این تیم برگردند. 

شاه بیت این تحرکات ضد استقلالی در مصاف رو درروی پاس و آبی‌پوشان تهرانی رخ داد که به قولی همان تسویه حساب فوتبالی‌های همدان با مرفاوی و به ویژه واعظ بود.  

واعظی که حتی به همدان هم نرفت تا با مسوولان هیات فوتبال این استان چشم‌ در چشم نشود. به هر حال هر چند همدانی‌ها نتوانستند از دیدار تیم‌شان برابر استقلال به حظ کامل (سه امتیاز) برسند، اما از این حیث که به شدت با اعصاب اعضای این تیم بازی کنند و آنها را به باد فحش و ناسزا بگیرند و حتی پای پلیس 110 را به میان بکشند و کت مرفاوی را جر بدهند،‌تا حدودی به خواسته‌هایشان رسیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد