مدیر روستا خطاب به پاسی ها:

اصلا خودتان را دست کم نگیرید، این ها تیم های اول ودوم جدول بودند 

سرمربی جوان اما در عین حال مجرب و کاربلد تیم فوتبال پاس با حضور خود در راس کادر فنی سبز پوشان تحولات محسوسی را در این تیم ایجاد کرداست. 

مدیرروستا که به تیم جوان و خوش آتیه خود امیدواری بسیاری دارد و معتقد است که این تیم قادر به حضور در رده های بالائی جدول نیز می باشد، البته به شرطی که بازیکنان این تیم به مرز خود باوری برسند و فعل خواستن را صرف کنند.

اصغر مدیر روستا که در جمع بازیکنان تیم پاس سخن می گفت با اشاره به بازی های خوبی که این تیم در قزوین مقابل پیکان و در همدان مقابل استقلال انجام داد و این دو تیم مدعی در جدول را متوقف گرداند گفت: کمی به بازی های خودتان دقت کنید، استقلال و پیکان تیم های اول و دوم جدول بودند که در برابر شما هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. زور پیکان در خانه خود حتی به تیم ده نفره پاس هم نرسید.... و این هم از استقلال با این همه مهره و ستاره که هیچ حرفی در این بازی برای گفتن نداشت. پس باید خودتان را باور کنید. تیمی که می تواند طی دو هفته تیم های اول و دوم جدول را اینچنین متوقف کند توانائی های بسیار زیادی دارد و باید به این تیم امیدوار بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که از مهره های با سابقه باشگاه پاس نیز محسوب می شود و این روزها در کسوت سرمربی عهده دار هدایت سبزپوشان همدان است با هوشیاری هرچه بیشتر طی روزهای اندکی که کار هدایت پاسی ها را بر عهده داشته سعی در بالا بردن توان روحی آنها داشته تا پتانسیل های نهان این تیم را آزاد کند. مدیر روستا که که مثل گذشته توان بالای خود در هدایت یک تیم فوتبال را به معرض نمایش گذاشته می کوشد تا با سرعت هرچه بیشتر تیم پاس را از انتهای جدول رده بندی جدا کرده و به رتبه های در خور نام پاس در جدول برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد