به پاس آمدم که به تیم ملی برسم

هادی رمضانی : از کادرفنی قبلی بپرسید که چرا من نیمکت نشین بودم

* در دو بازی ابتدایی فصل به صورت فیکس بازی کردی اما به یکباره نیمکت نشین شدی، علت چه بود؟

به نظر خودم علت اصلی رودربایستی کادر فنی سابق پاس با چند بازیکن تیم بود و این مساله باعث شد که من نیمکت نشین شوم.

* با توجه به اینکه در تیم پاس بازیکن چپ پای تخصصی مثل تو وجود داشت، چرا در پست تو بازیکن راست پا به کار گرفته می شد؟

بازهم میگویم تعارف کادرفنی با برخی از بازیکنان موجب شده بود که من نیمکت نشین شوم و شما این سوال را باید از کادر فنی سابق بپرسید ، چرا که این مساله برای خود من هم جای سوال دارد.

* اول فصل پیشنهاد دیگری هم داشتی ؟

از پیکان ، سایپا و استیل آذین پیشنهاد داشتم اما پاس را انتخاب کردم .

* علت انتخاب پاس چه بود ؟

به خاطر صحبتهایی که با منصوریان داشتم و اینکه پاس را جزء تیم های ریشه دار کشور می دانستم، به امید رسیدن به تیم ملی به پاس پیوستم .

* جو تیم پاس در آن زمان چطور بود، یعنی رفاقت بین بازیکنان برقرار بود ؟

رفاقت در تیم وجود نداشت و این مساله باعث ایجاد دودستگی در تیم شده بود که امیدوارم با تغییر کادرفنی که امری طبیعی در فوتبال است، شرایط تیم بهتر شود و تیم پاس روبه جلو حرکت کند تا مردم همدان از فوتبال پاس لذت ببرند.

* آینده پاس را چطور می بینی ؟

امیدوارم که تیم پاس به جایگاه اصلی اش برگردد. با این تغییرات و با حمایت مسئولان صد درصد اوضاع بهتر خواهد شد و انشاا... که با حمایت تماشاگرها تیم بهتر از اینها نتیجه بگیرد .

* بازی با استقلال چطور بود؟

بعد از بازی با پیکان تیم روند رو به رشدی داشت و امیدوار بودیم که استقلال را در همدان شکست دهیم. در بیست دقیقه ابتدایی چند موقعیت خوب داشتیم که اگر گل می شدند می توانستیم گلهای بعدی را هم به استقلال بزنیم.

* چطور شد که باز هم به در ترکیب اصلی قرار نگرفتی؟

فکر می کنم به صلاحدید کادر فنی قبلی از ترکیب خارج مانده ام!

* نظرت در مورد کادر فنی و مدیریتی جدید چیست؟

خدا را شکر با آمدن مدیریت جدید، تیم روند رو به رشدی را داشته و رفاقتها بیشتر شده، به خصوص امکانات رفاهی برای بازیکنان که بیشتر شده است. از مسئولین تیم که سنگ تمام گذاشته اند سپاسگزارم زیرا که راستگویی و صداقت در مدیریت جدید به چشم می خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد