کادر فنی جدید میتواند مشکلات فنی تیم را حل کند

همت عابدی نژاد : به اولیایی گفتم از شیراز هم می توانستم از طریق تلویزیون فوتبال ها را نگاه کنم

* وضعیت کنونی پاس پس از رفتن منصوریان چگونه است؟

منصوریان زحمت خودش را کشید ولی نتیجه نداد و استعفای او به خاطر این بود که به تیم شوک وارد شود و مشکل اصلی خود منصوریان نبود. ما در دفاع ، هافبک ،حمله و دروازه نفرات خوبی داریم و می توانیم جزء تیم های بالای جدول باشیم. یکنواختی در استفاده از نفرات تیم باعث کمبود انگیزه شده و با این تغییرات شرایط تیم بهتر خواهد شد.

* قبل از جدایی منصوریان تصمیم گیری فنی بیشتر به عهده چه کسی بود؟

آنگونه که خود منصوریان می گفت حرف اخر را خودش می زد و با هماهنگی همکارانش لیست هجده نفره را تعیین می کرد به همین علت من هم بر این باورم که تصمیم گیرنده نهایی خود منصوریان بوده است.

* به نظر شما مقصر اصلی ناکامی های پاس چه کسی بود؟

در این مقطع باید بازیکنان را مقصر اصلی خطاب کرد چرا که دستورات کادر فنی را به درستی در زمین پیاده نمی کردند.

* با تغییر کادر فنی مشکلات پاس حل می شود؟

تیم ما پتانسیل خیلی خوبی دارد و مربی جدید با شناخت بیشتر از خصوصیات بازیکنان و با توجه با شوکی که به تیم وارد شده ، می تواند مشکلات تیم را حل کند.

* علت اصلی که در ترکیب تیم قرار نداشتی چه بود؟

روزی که به همدان آمدم، تیم در حال تمرینات بدنسازی بود و بعد از آنهم به اردوی اردبیل و چالدران رفتیم که کادر فنی از عملکرد من رضایت کامل داشتند و سپس در تورنمنت سرداران همدان در ترکیب پاس به میدان رفتم که باز هم کادر فنی از من راضی بودند. قبل از شروع مسابقات لیگ کادر فنی در جلسه ای خصوصی با من عنوان کردند که چرا در شرایط خوبی قرار ندارم و من هم با ارائه توضیحات بیشتر گفتم که به خاطر انجام دو مرحله اسباب کشی منزل تمرکز لازم را ندارم.

* اما آن موقع دو هفته به شروع لیگ مانده بود!

من تا شروع مسابقات لیگ تمرینات خوبی را سپری کردم و در شرایط خوبی قرار گرفتم اما در بازی اول از من استفاده نشد و این روند تا امروز ادامه پیدا کرده است. در چند مرحله هم با کادر فنی در این رابطه صحبت کردم که از آنها پاسخی جز "باید بهتر تمرین کنی تا به ترکیب برسی" نشنیدم و این درحالی بود که در تمرینات عملکرد بهتری نسبت به بقیه بچه ها داشتم ولی بازهم از من استفاده نشد.

* چرا قبل از بازی با سپاهان با منصوریان درگیر شدی؟

قبل از مسابقه با سپاهان من در شرایط بدنی خوبی قرار داشتم و فکر می کردم که حتما برای بازی با سپاهان منصوریان از من استفاده خواهد کرد اما در کمال تعجب حتی در لیست هجده نفره آن بازی هم مرا قرار نداد، به همین علت از سرمربی تیم دلیل حضور نداشتن در ترکیب تیم را سوال کردم که وی حسابی ناراحت شد و کار را به جاهای باریک کشاند.

تمام بازیکنان دنیا وقتی بازی نمی کنند باید از سرمربی در این باره سوال کنند اما من را به خاطر این سوال یک هفته از تیم اخراج کردند و اجازه تمرین به من ندادند. بعد هم در کمیته انضباطی باشگاه بخشیده شدم اما متعاقب آن باز هم در لیست هجده نفره قرار نگرفتم که دلیل این کار را هیچ وقت نفهمیدم که اگرنمی خواستند از من در ترکیب استفاده کنند، برای چه مرا جذب تیم پاس کردند.

در صحبتهایی که با اولیایی داشتم گفتم که من به پاس آمده ام که به خودم و تیم کمک کنم و اگر قرار بود فوتبال نگاه کنم در شیراز هم می توانستم از طریق تلویزیون این کار را انجام دهم.

* با آمدن کادر جدیدی همچنان سکو نشین هستی، به نظر شما مشکل چیست؟

سرمربی جدید حدود یک هفته است که با تیم تمرین می کند و هنوز به علت اینکه فیلم بازیها را بیشتر از تمرینات تیمی تماشا کرده،از بازیکانانی که در ترکیب تیم نبوده اند شناخت کافی ندارد . مدیرروستا به من گفت: هر کس خوب تمرین کند در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت.

* بازی پاس و استقلال را چطور دیدی؟

بعد از بازی خوبی که پاس در مقابل پیکان انجام داد با روحیه ای مضاعف به مصاف استقلال رفتیم و با بازی زیبایی ارائه کردیم مستحق سه امتیاز بودیم اگر بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کرده بودند، الان پیروز میدان بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد