در تقبیح حرکت عجیب مرفاوی

مدیریت باشگاه استقلال یکی از دلایل موافقت با استعفای امیر قلعه نویی را رفتار نامناسب این مربی با بازیکنان در رختکن عنوان کرد و حتی در فیلم مستندی که اخیرا منتشر شده هم به این موضوع اصرار شده است

رفتار صمد مرفاوی پس از تساوی این تیم مقابل پاس همدان بسیار سئوال برانگیز بود و تردیدهایی را در خصوص شایستگی این مربی برای تکیه زدن به نیمکت استقلال به وجود آورد.

درحالی که کورس قهرمانی هنوز وارد روزهای حساس و نفس گیر خود نشده مرفاوی در مواجهه با اولین فشارها واکنش های آماتورگونه ای را بروز می دهد و جالب اینکه بازیکنان این تیم او را به آرامش و خویشتن داری دعوت می کنند.

مرفاوی در طول بازی با پاس دوبار با تماشاگرانی که پشت دروازه استقلال نشسته بودند به صورت لفظی درگیر شد و آنها را برای شعار دادن علیه تیمش جری تر کرد.

او در مصاحبه تلویزیونی پس از پایان بازی به جواد خیابانی حمله کرد و در حالی که از شدت عصبانیت دچار لکنت زبان شده بود گزارشگر تلویزیون را به دلیل انتقادی که در بازی با استقلال اهواز مطرح کرده بود به باد انتقاد گرفت.

اوج هنرنمایی سرمربی استقلال زمانی به نمایش درآمد که به خاطر متلک یک هوادار نوجوان کتش را از تن درآورد و به سمت او حمله ور شد.

بروز چنین رفتارهایی از یک مربی حرفه ای-اگر بپذیریم که سرمربی استقلال باید حرفه ای باشد-بعید است و می تواند حتی قوی ترین تیم ها را از رسیدن به موفقیت دور کند.

جالب است که مدیریت باشگاه استقلال یکی از دلایل موافقت با استعفای امیر قلعه نویی را رفتار نامناسب این مربی با بازیکنان در رختکن عنوان کرد و حتی در فیلم مستندی که اخیرا منتشر شده هم به این موضوع اصرار شده است.

بی تردید هواداران تیم های رقیب روی قلعه نویی حساسیت بیشتری نسبت به مرفاوی داشتند اما به خاطر نمی آوریم او کتش را در آورده و به سمت یک هوادار نوجوان حمله ور شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد