شکایت استقلالی‌ها از شرایط میزبانی پاس همدان

در پایان دیدار دو تیم استقلال تهران با پاس همدان در همدان چیزی نمانده بود که درگیری لفظی صمد مرفاوی سرمربی آبی‌پوشان با برخی از تماشاگران تیم پاس همدان به جاهای باریک کشیده شده و اتفاقی تلخ در ورزشگاه قدس همدان رخ دهد که با وساطت برخی‌ها به خیر گذشت.

استقلالی‌ها حالا و پس از بازگشت به تهران قصد دارند،‌شکایتی را در خصوص شرایط نامطلوب میزبان تهیه و آن را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهند.

محمد حیرانی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه شرایط میزبانی در همدان به هیچ وجه مناسب نبود چرا که ورزشگاه قدس همدان به هیچ وجه از امکانات لازم برای برگزاری یک مسابقه فوتبال آن هم در سطح لیگ برتر برخوردار نیست. رختکن نامناسب، سالن کنفرانسی که در بین جمعیت هوادار تعبیه شده است و مشکلات دیگری که در ورزشگاه قدس همدان وجود دارد به لحاظ امنیتی آرامش لازم را از تیم‌ها و بازیکنان حریف می‌گیرد.

حیرانی گفت: ورزشگاه قدس همدان تنها یک زمین خوب و یک دکور نسبتا زیبا برای پخش تلویزیونی دارد و همین مسئله باعث شده تا مشکلات این ورزشگاه هرگز به چشم نیاید.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: امروز در محل باشگاه جلسه‌ای را در همین ارتباط برگزار خواهیم کرد و چنانچه به جمع‌بندی لازم در این خصوص برسیم آن گاه شکایت خودمان را به فدراسیون فوتبال خواهیم برد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوروزی 1388/07/27 ساعت 09:57

تیم های ازخودراضی تهرانی انتظاردارندتیم های شهرستانی درمقابلشان تسلیم باشند درغیراینصورت هزارجورعیب وایرادمی گیرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد