مرفاوی: می توانستیم پیروز میدان باشیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی برابر پاس همدان در هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر گفت: آنچه از بازیکنانم خواستم، کامل انجام ندادند و فرصت‌های زیادی داشتیم که با برد از زمین بیرون بیاییم.

صمد مرفاوی در کنفرانس خبری پس از بازی افزود: فوتبال است و اتفاقات و حادثه‌های زیادی را به همراه دارد. موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و این بازی به تساوی رسید.

وی در ادامه افزود: پاس برای اینکه از گذشته خود فاصله بگیرد و دوران بحران را پشت سر بگذارد سعی می‌کرد تا از تمام توان خود استفاده کرده و بازنده بازی نباشد. آنها باانگیزه بازی کردند و کمی چاشنی احتیاط در بازی آنها باعث شد که بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

وی درخصوص اعتراضی که به تماشاچیان داشتند، افزود: من فکر می‌کنم اینها طرفدار استقلال نبودند و صحبت‌هایی که از پشت نیمکت ما شنیده می‌شد، بر ضد تیم ما بود. قانون می‌گوید که طرفدار حریف مقابل پشت نیمکت ما نباشد من حرف زشتی به طرفداران نزدم.

وی درخصوص استفاده از مهاجمان متفاوت در ترکیب تیمش افزود: من با توجه به شرایط تیم حریف و وضعیت نیمکت و ترکیب تیم خودم مهاجمان را انتخاب می‌کنم. در دو سه بازی گذشته دو مهاجم بیشتر نداشتیم. برخلاف آنچه می‌گویند که ما از 5 مهاجم استفاده می‌کنیم اما شاهد بودیم که در این چند بازی من تنها از دو یا سه مهاجم خود استفاده کردم.

وی درخصوص اختلاف طالبلو و محمدی تاکید کرد: طالب لو و محمدی اختلاف فاحشی ندارند. اصلا اختلافی نیست. من با استفاده از قدرت تصمیم‌گیری خودم از هر دروازه‌بانی استفاده می‌کنم.

وی درخصوص شایعات بازگشت حنیف عمران زاده به تیم پاس افزود: ما نمی‌خواهیم کسی از ما جدا شود. حنیف عمران زاده بازیکن استقلال است و با مشکلاتی که مدیران باشگاه پاس به وجود آوردند تاکنون نتوانسته برای ما بازی انجام دهد اما نمی‌گذاریم که به هیچ تیم دیگری رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد