تمایل داور بیشتر به سمت استقلال تهران بود

مدیرروستا: از نتیجه‌ی بازی راضی‌ نیستم

سرمربی پاس همدان پس از کسب تساوی خانگی برابر استقلال گفت: ما به بازیکنان القا کرده بودیم که باید برنده از بازی خارج شوند و من از دوندگی و زحمتی که بازیکنانم در زمین بازی به نمایش گذاشتند راضی هستم اما، هیچ رضایتی از نتیجه بازی ندارم.

علی‌اصغر مدیرروستا افزود: کسب تساوی مقابل تیم صدر جدولی برای تیم من قابل قبول است و ما باید هفته به هفته بهتر شویم. اگر حق ما را در بازی با پیکان می‌دادند بازیکنانم با روحیه بیشتری در مقابل استقلال بازی می‌کردند.

وی درخصوص سوالی مبنی بر کم‌کاری بازیکنان استقلال در زمین تاکید کرد: استقلال 22 بازیکن دارد که در رده یک کشور هستند. آنها وقتی به زمین می‌روند برای مردم بازی می‌کنند و نمی‌توان تهمت کم‌کاری را به آنها زد. امروز استقلال یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد چرا که در مقابل پاسی به میدان رفت که همواره دوندگی قابل توجهی در زمین دارد و بازی‌های پربرخوردی را به نمایش می‌گذارد.

وی درخصوص ادامه روند روبه رشد تیم پاس در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: پاس تهران همه افتخاراتش را بدون طرفدار کسب کرده و با آمدن به همدان و روند رو به رشدی به دنبال دارد، برای کسب قهرمانی‌های متعدد و افتخارات آسیایی با این تماشاچیان است.

وی درخصوص داور بازی افزود: قضاوت خوبی بود اما داوری کمی تمایل به سمت تیم استقلال داشت. در صورتی که با توجه به میزبانی همدان صحنه‌های مشکوک را می‌توانست به سود تیم میزبان بگیرد.

مدیرروستا درمورد برخورد مرفاوی با تماشاچیان پشت نیمکت افزود: اصول مربی‌گری هیچ گونه برخورد مربی با تماشاچیان را مطلوب نمی‌داند ولی شرایط برخی مواقع مربی را از کنترل خارج کرده و هنگامی که صبر او لبریز می‌شود این رفتارها به وجود می‌آید اما نکته‌ای که قابل تامل است این است که این گونه برخوردها بر روند کاری مربی تاثیر می‌گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد