حاشیه های دیدار پاس و استقلال

*در بیرون از ورزشگاه قدس، بازار سیاه بلیت به وجود آمده بود به طوری که عده‌ای بلیت این بازی را تا مبلغ 15 هزار تومان خریداری کردند.

*قبل از شروع بازی محمد محمدی و هادی شکوری با اصغر مدیرروستا به خوش و بش پرداختند.

*سعید بیات و امید ابوالحسنی پس از مدتها سکو نشینی در لیست 18 نفره قرار گرفته بودند.

* کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس قبل از شروع بازی به رختکن تیم خود رفت و از بازیکنان خواست به بازی زیبا و جوانمردانه توجه کند و بدون توجه به نتیجه بازی خود را انجام دهند.

* سعید بیات و یدالله اکبری، بازیکنان سابق استقلال با کفش قرمز در این دیدار حاضر شده بودند.

* با وجودی که قرار بود فقط 10 درصد ورزشگاه را به استقلالی‌ها بدهند، 2 هزار تماشاگر استقلالی در ورزشگاه حضور یافتند و 5 هزار هوادار پاس نیز سکوهای ورزشگاه قدس را به خود اختصاص داده بودند.

* درهای ورزشگاه از ساعت9 صبح به روی هواداران باز شد.

* 2 هزار هوادار به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه نتوانستند به داخل راه پیدا کنند.

* اعتراض‌های اصغر مدیر روستا کنار خط نظر همگان را به خود جلب کرده  بود. او یا به داور یا به بازیکنان خود اعتراض داشت و مشخص بود که با جدیت خاصی بازی را دنبال می کند.

* شماری از هواداران از روی پشت بام ساختمان داخل ورزشگاه بازی را تماشا کردند که ماموران نیروی انتظامی آنها را به بیرون ورزشگاه هدایت کردند.

* عبدالصمد مرفاوی که در حاشیه‌ی دیدار دو تیم پاس همدان و استقلال تهران به شدت به تماشاچیان پشت نیمکت استقلال اعتراض داشت و حرف‌های نامتعارفی به آنها گفت، با حضور در سالن کنفرانس خبری این صحبت‌ها را تکذیب کرد و گفت هیچ گونه صحبتی و ناسزایی به تماشاچیان نگفتم.

*سرمربی استقلال پس از پایان نشست خبری و خروج از سالن کنفرانس خبری پس از فریادهای اعتراض‌آمیز یک نوجوان سبزپوش، ناگهان به سمت وی حمله‌ور شد.

*در این حادثه امیرحسین صادقی و هادی شکوری نیز به او پیوستند و با حضور لیدرهای استقلال در محل جنجال شدت گرفت که با وساطت یگان ویژه و نیروهای امنیتی ورزشگاه هر دو طرف به آرامش فراخوانده شدند.

صمد مرفاوی به داور چهارم بابت اعتراض‌های مردم مدیرروستا و کنار خط آمدن سرمربی پاس معترض شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد