ملاحى: هواداران یار دوازدهم ما در بازى با استقلال هستند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: هواداران یار دوازدهم ما در دیدار مقابل استقلال محسوب خواهند شد. 

کریم ملاحى در گفت و گوئى اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبى دارند. تنها مشکل ما مصدومیت بازیکنان است که کمى دست کادر فنى را بسته است.  

وى در خصوص اینکه پاس در بازى مقابل استقلال چه هدفى را دنبال خواهد کرد گفت: ما تکلیف نکرده ایم که حتماً برنده بازى باشیم اما به هر حال بازى خانگى محسوب مى شود و کادر فنى و بازیکنان تمام تلاش خود را براى کسب ۳ امتیاز به کار خواهند بست. ما براى هر مسابقه جدول پاداش داریم و این بازى نیز در صورت پیروزى شامل پاداش خواهد بود. 

مدیرعامل باشگاه پاس در خصوص برنامه ریزى براى جدا کردن این تیم از قعر جدول گفت: تمام مسئولان پاس تمام توان خود را به کار خواهند گرفت. هر چند شرایط سخت است اما از لحاظ زیر بنایى برنامه درستى تدوین شده و هدفمان این است که پاس را به جایگاهى در خور توجه برسانیم.  

ملاحى در خصوص اظهار نظر سرمربى سابق پاس مبنى بر فراهم نبودن بستر مناسب براى موفقیت این تیم عنوان کرد: فکر نمى کنم مردم همدان عاملى براى فراهم نشدن بستر موفقیت این تیم باشند. مطمئن باشید در بازى با استقلال تماشاگران یار دوازدهم تیم ما هستند و در جلساتى که با کانون هواداران داشتیم از آنها خواستیم تمام حمایت خود را در بازى هاى آینده از تیم انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد