دغدغه تماشاگران همدانی از بازار سیاه بلیت فروشی

ایجاد بازار سیاه بلیت فروشی و دسترسی نداشتن تماشاگران به بلیت مسابقات دغدغه اصلی آنان قبل از شروع دیدار دو تیم پاس همدان و استقلال تهران است.

درحالی که مسوولان اجرایی مسابقات از صبح امروز شنبه اقدام به عرضه بلیت مسابقه دو تیم پاس و استقلال تهران کرده اند، اما در اطراف ورزشگاه شهدای قدس محل برگزاری این دیدار،برخی از دلالان اقدام به فروش بلیت این مسابقات با چندین برابر قیمت کرده اند.

هم اکنون جمع کثیری از تماشاگران برای خرید بلیت این مسابقه در صف‌های طولانی مقابل ورزشگاه شهدای قدس همدان ازدحام کرده اند.

با این حال گفته می‌شود، بلیت این دیدار در بازار سیاه به قیمت ‪ ۵۰‬تا ‪۱۵۰‬ هزار ریال به فروش می‌رسد و در این بین بسیاری از تماشاگران به دلیل عدم دسترسی به بلیت با قیمت تعیین شده مجبور به خرید آن با چند برابر قیمت می شوند.

قیمت تعیین شده برای هر برگ بلیت ‪ ۱۰‬هزار ریال اعلام شده و با این حال پیش بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر، بلیت این رقابت‌ها تا سقف ‪ ۲۰۰‬هزار ریال در بازار سیاه عرضه شود.

استقبال چشمگیر تماشاگران از خرید بلیت مسابقه دو تیم پاس و استقلال در حالی است که طبق اعلام روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی همدان فقط چهار هزار بلیت برای این دیدار عرضه می‌شود.

دیدار دو تیم پاس همدان و استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ‪۱۴‬و ‪ ۴۵‬دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد