هادی اصغری: با آمدن صابر میرقربانی راحت‌تر شده‌ام

هادی اصغری مهاجم پاس همدان بعد از گذراندن یک فصل بد در سپاهان و سکونشینی در این تیم، تا حدودی به روزهای اوج بازگشته و گلزنی‌هایش را آغاز کرده است.

او که فصل گذشته فرصت بازی برابر استقلال را پیدا نکرد انگیزه‌های زیادی برای گلزنی در این تیم دارد. وی در این خصوص گفت: «خدا را شکر با کمک مربیان و بازیکنان تیم، فصل گذشته را به طور کامل فراموش کرده و در همدان روزهای خوبی را می‌گذرانم. سپاهان تجربه بسیار خوبی برای من بود که یاد بگیریم ندیده و نشناخته و بدون مشورت نباید هر تیمی را برای بازی کردن انتخاب کنم. آن روزها گذشته و من هم همه چیز را به دست فراموشی سپرده‌ام.»

اصغری درباره بازی مقابل استقلال تهران گفت: «با شوکی که به تیم وارد شده شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده‌ایم و فکر می‌کنم شکست استقلال در همدان می‌تواند پایانی بر تمام ناکامی‌هایمان از ابتدای فصل باشد.بازیکنان برای کسب یک برد خانگی ارزشمند در مقابل استقلال هم قسم شده ایم گرچه حریف سرسختی داریم اما مطمئن هستم که از پس آنها بر می آییم. من هم ضمن تلاش برای کسب هر سه امتیاز بازی ، برای ارتقاء جایگاهم در جدول گلزنان لیگ برنامه هایی دارم و نمی گذارم موقعیت های گلزنی ام به آسانی از بین بروند. »

مهاجم پاس در مورد نوسان در گلزنی‌هایش و زوجی که با صابر میرقربانی تشکیل داده افزود: «یک مهاجم نمی‌تواند در هر بازی گل بزند و این طبیعی است که چند هفته در گلزنی ناموفق باشد. با آمدن صابر میرقربانی کار من هم راحت‌تر شده است چون تیمی که با یک مهاجم بازی می‌کند انتظارات از تک‌مهاجمش بسیار بالاست اما با آمدن صابر فشارها تا حدود زیادی از من برداشته شده و با تقسیم وظایف می‌توانیم گل‌های بیشتری برای پاس به ثمر برسانیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد