مدیرروستا: مقابل استقلال باید هجومی بازی کرد و برد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: استقلال برابر ما همجومی بازی می‌کند و می‌دانیم که باید هجومی باشیم تا نبرد با آنها را ببریم.

اصغر مدیرروستا پیرامون بازی حساس این هفته تیم فوتبال پاس همدان برابر استقلال تهران، اظهار کرد: بازی خوبی خواهد شد؛ تیم استقلال بازی هجومی را در دستور کارش قرار می‌دهد و ابزار لازم برای حمله به دروازه هر تیمی را داراست؛ ما هم می‌دانیم که برای کسب پیروزی مقابل این تیم فقط باید تهاجمی بازی کنیم تا برنده باشیم.

وی درباره شرایط تیمش، گفت: سه روز پس از زمانی که به پاس آمدم، این تیم بازی داشت و پس از آن هم مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود؛ هنوز مجالی برای رسیدن به شناخت کافی از این تیم پیدا نکردم؛ البته در آستانه بازی حساس مقابل استقلال بازیکنانم شرایط فنی و روحی خوبی دارند؛ آنها در بازی اخیر مقابل پیکان در شرایطی که باید پیروز میدان می‌شدند، بازی به تساوی رسید. شرایط مسابقه پیش‌رو را طوری به بازیکنان انتقال دادیم، تا آنها بدون هیچ استرسی مقابل تیم صدرنشین بایستند.

مدیرروستا افزود: پاس تیم جوان و باانگیزه‌ای است. در برخی پست‌ها بازیکنان مطلوب را دراختیار نداریم اما باید شرایط پیش‌رود تا پس از ارزیابی و شناخت کافی ترکیب بازیکنان، به ترمیم تیم بپردازیم. هنوز تا پایان فصل زمان زیادی داریم که می‌توان استفاده بهینه‌ای از آن داشت. باید تلاش کرد و به این تیم زمان داد تا بتواند پیشرفت لازم را کسب کند. به بازیکنان گفته‌ام و آنها هم دریافته‌اند که تیمی چون پاس که چندین بار قهرمان لیگ نخست ایران شده و قهرمانی در آسیا را هم یدک می‌کشد باید برابر هر حریفی در نهایت قدرت بازی کند. پاس در سال‌های گذشته به خصوص مقابل تیم‌های ابرقدرت بازی‌های خوبی و نتایج قابل قبولی گرفته که باید این روند را دوباره با موفقیت ادامه دهد.

سرمربی پس در ارزیابی‌اش از تیم استقلال، گفت: استقلال تحت هر شرایطی استقلال و تیم بزرگی است. درست است که آنها در هفته گذشته در یک بازی خانگی مغلوب استقلال اهواز شدند اما این یک اتفاق طبیعی است که می‌تواند برای هر تیمی بیافتد. استقلال به هر حال صدرنشین لیگ است و حریف قدرتمندی برای ما به حساب می‌آید. امیدوارم به لطف خدا و تلاش بازیکنان،‌ بتوانیم با نمایشی تماشاگرپسند پیروز میدان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد