پیمبری: اجازه نمی‌دهیم استقلال با امتیاز همدان را ترک کند

قائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: سعی می‌کنیم برابر استقلال بازی خوبی انجام دهیم و اجازه ندهیم این تیم با امتیاز همدان را ترک کند. 

مجتبی پیمبری اظهار داشت: بازیکنان پاس در شرایط روحی خوبی قرار دارند. پس از حضور مدیروستا به‌ عنوان سرمربی در این تیم، تمرینات به صورت ویژه در حال پیگیری است.

وی با تشکر از زحمات مدیران قبلی این تیم همدانی خاطرنشان کرد: از شرایط تیم مشخص است که پیش‌ از این مربیان و مدیران زحمت زیادی کشیده‌اند. پس از تغییر و تحولات اخیر همدلی خاصی بین بازیکنان و کادر فنی به‌وجود آمده است.
قائم مقام باشگاه پاس همدان ادامه داد: برابر تیم پیکان بازیکنان با انگیزه بالایی وارد میدان شدند و تغییرات در قسمت مدیران و کادر فنی این تیم تأثیر خود را به خوبی نشان داد. اگر همین روند ادامه داشته باشد در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت. باید با کمک هواداران پاس را با رده‌های بالایی جدول رده‌بندی برسانیم؛ بیشتر برنامه‌ مدیران پاس برای نیم فصل دوم لیگ برتر است.
پیمبری درباره بازی برابر تیم استقلال تهران عنوان کرد: معتقدم بازی خوبی خواهد بود؛ سعی می‌کنیم امتیاز لازم را کسب کنیم و اجازه ندهیم تا این تیم تهرانی با امتیاز همدان را ترک کند.
وی ادامه داد: استقلال همیشه استقلال است حتی اگر بازی گذشته خود برابر همنام اهوازی خود را واگذار کرده باشد.
تیم‌های پاس همدان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا از ساعت 14:45 در ورزشگاه قدس همدان به مصاف هم خواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد