ملاحی : هواداران گذشته را فراموش و در ساختن آینده سهیم شوند

مدیر عامل باشگاه پاس همدان اظهارداشت : بازی مقابل استقلال فرصت خوبی است تا هواداران متعصب و پر شور همدانی ، یکدست و منسجم حمایت همه جانبه از پاس را از سر بگیرند.

سردار کریم ملاحی در خصوص دیدار هفته دوازدهم تیمش مقابل استقلال تهران که شنبه ، بیست و پنجم مهر به میزبانی سبز پوشان برگزار می شود ، گفت : تمامی بازیهای پیش رو برای پاس حکم فینال را دارند چرا که پاس نیازمند کسب امتیاز است و این مسئله موجب می شود تفکیکی بین بازیها وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد : استقلال تیم بزرگی است و قطعاً برای کسب پیروزی وارد همدان می شود اما این موضوع باعث نمی شود پاس دست کم انگاشته شود . مسلم است که تیم ما این بازی حرف هایی برای گفتن خواهد داشت .

مدیر عامل باشگاه پاس همدان با تآکید بر نقش مؤثر هواداران در راستای مؤفقیت های تیم افزود : بازی مقابل استقلال شروع خوبی برای فراموش کردن گذشته و ساختن اصولی آینده است .

وی عنوان کرد : تیم به لحاظ روحی روانی و انجام تمرینات منظم بخوبی تغذیه شده است شک نکنید با حمایت هواداران آینده خوبی از آن پاس می شود .

سردار ملاحی در پایان تأکید کرد : امیدوارم بازی با استقلال و سایر بازیهای پیش رو را با مؤفقیت پشت سر بگذاریم تا ضمن بهبود جایگاه پاس در جدول، رضایت بیش از پیش هواداران را جلب کنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد