مدیر روستا : بازی مقابل استقلال غیر قابل پیش بینی است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازی پاس مقابل استقلال تهران در هفته دوازدهم غیرقابل پیش بینی است و از هم اکنون نمی توان مدعی برد و باخت این دو تیم شد.

علی اصغر مدیر روستا افزود: بازی حساسی مقابل استقلال پیش رو داریم اما به هیچ وجه به دنبال کسب حداقل امتیاز نیستیم.وی اضافه کرد: پاس برای فرار از قعر جدول نیاز به برد در این مسابقه دارد اما نمی توانیم با خیال برد به فکر ارایه یک بازی عادی و امیدوار به شانس باشیم.

وی بیان داشت: داشته های تیم پاس سرشار از استعداد و انگیزه هستند اما باید بدانند در میدان مسابقه استفاده مناسب از فرصت ها، تیم برتر را معرفی می کند.
مدیر روستا اظهار داشت: استقلال امسال با جذب مهره های کلیدی یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است اما بازیکنان پاس باید بدانند گذر از تیم مدعی نه تنها سخت نیست بلکه از این اراده برخوردار هستند.
وی افزود: برای دیدار مقابل استقلال باید از تمام ظرفیت های موجود بهره مند باشیم و با شناختی که از این تیم دارم باید راهکارهای لازم برای شکست آبی پوشان را به بازیکنان منتقل کنم.
وی گفت: پاس برای رسیدن به شرایط آرمانی راه سختی را پیش رو دارد و باید تمامی بازیکنان و کادر فنی با همدلی و تلاش بیشتر این خواسته صدها هوادار تیم را عملی سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد