همدان میزبان فوتبال زیر14 سال جنوب آسیا شد

صوفی : مجوز دانشکده علمی کاربردی فوتبال استان صادر شده است 

رییس هیات فوتبال استان از برگزاری مسابقات 14 سال جنوب آسیا در همدان و امضاء تفاهم نامه بین هیات فوتبال و باشگاه امریک مینیرو برزیل خبر داد.  

عباس صوفی گفت: پس از حضور نماینده برزیل در تورنمنت جام سرداران همدان قرار، بر این شد تا تفاهم نامه ای بین همدان و این باشگاه منعقد شود و این تیم پس از عزیمت به کشور برزیل در چند نوبت خواستار تداوم همکاری با هیات فوتبال استان شد که پس از برنامه‌ریزی و جلساتی در این خصوص داشتیم در آینده‌ای نزدیک این تفاهم نامه به امضاء خواهد رسید.

وی یاد آور شد: پس از بازدید‌های الکسی سوسی از امکانات و زیر ساخت های فوتبال استان طی برنامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی مسابقات زیر 14 سال جنوب آسیا به همدان واگذار شده است و هم اکنون نیز به دنبال برنامه ریزی دقیق در این خصوص هستیم تا در اردیبهشت ماه سال آینده میزبان نمایندگان آسیا در استان باشیم.

صوفی تاکید کرد: نامگذاری شهر فوتبال از سوی دبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استان همدان موهبتی است که نصیب جامعه ورزش و مخصوصا جامعه فوتبال استان شده است و همه مردم و مسئولان باید این نامگذاری را به فال نیک گرفته و تمام تلاش خود را برای احقاق حق فوتبال و جوانان همدان انجام داده و همواره به دنبال ارتقاء این جایگاه باشیم.

وی افزود: بی شک این نامگذاری حاصل تلاش های خانواده فوتبال و ورزش استان است و این موفقیت برای هیچ شخص و فردی به تنهایی نبوده و این افتخار برای هر همدانی و هر شهروند متعصب خوشحال کننده خواهد بود و افرادی که در خانواده فوتبال توفیق خدمت رسانی به مردم را دارند، باید در این راه کوتاهی نکنند چرا که علت این نامگذاری قطعا روند حرکت و رشد فوتبال در استان و اقدامات زیر ساختی است که انجام گرفته و یا در برنامه های آینده هیات فوتبال انجام می پذیرد.

وی در ادامه افزود: حضور موفق تیم مدرسه فوتبال استان در رقابت های کشوری و کسب عنوان قهرمانی تنها آینه کوچکی از فعالیت های زیر ساختی هات فوتبال و اجرای طرح آسیا ویژن در همدان است و این استان نشان داده است که در برنامه بلند مدت خود ورزش فوتبال استان را که یکی از پر طرفدار ترین رشته هایی ورزشی دنیاست به مراتب بالا خواهد رساند و مسیری برای رشد و توسعه جوانان و علاقمندان این رشته را فراهم خواهد کرد.

صوفی خاطر نشان کرد: هم اکنون به همت یکی از باشگاه‌های تحت پوشش هیات زمین فوتبال ساحلی شهر نیز افتتاح و به بهره برداری رسیده است و احداث چمن مصنوعی فوتبال بانوان در پارک بانوان در دستور کار است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی از رسمی شدن مجوز دانشکده علمی کاربردی ورزش استان برای هیات فوتبال خبر داد و این اقدام را پلی برای ارتقای سطح علمی و عملی مربیان فوتبال دانست و افزود: مجوز این دانشگاه صادر و دانشگاه علمی کاربردی هیات فوتبال استان از بهمن ماه می تواند دانشجو جذب کند.

وی اقدامات انجام شده در فوتبال محلات استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: کمیته فوتبال محلات با مشارکت باشگاه شهرداری در برگزاری این مسابقات سختی های زیادی را متحمل شده و این مسابقات را به نحو احسن برگزار کردند که جای تقدیر از فعالان این بخش وجود دارد و به واقع انجام مسابقات محلات با حضور حجم علاقمندان فوتبال در تیم های محلات بسیار شایسته و کاری طاقت فرسا است که کمیته فوتبال محلات و باشگاه شهرداری توانستند این مسابقات را با موفقیت به پایان رسانده و لیگ فوتبال محلات نیز با حضور 40 تیم فعالیت خود را آغاز کرده است.

صوفی در پایان از امضاء تفاهم نامه بین هیات فوتبال استان و صدا و سیما مرکز استان خبر داد و افزود: در نشستی که با مدیر کل صدا و سیما همدان برگزار شد از این پس برنامه ای فوتبالی زیر نظر هیات فوتبال استان در شبکه استانی پخش خواهد شد و بررسی فعالیت های انجام گرفته در هیات فوتبال استان و اجرای طرح چشم انداز فوتبال آسیا پروژه استان همدان و پخش مسابقات مختلف فوتبال استان از بخش های این برنامه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد