شاه علی دوست: داور در مورد اخراج من عجله کرد

بازیکن اخراج شده تیم پاس همدان در بازی مقابل پیکان قزوین گفت: داور در مورد اخراج من عجله کرد. 

روزبه شاه علی دوست افزود: تیم ما در بازی مقابل پیکان خیلی خوب ظاهر شد و حق ما کسب سه امتیاز بود البته حضور مدیر روستا به عنوان سر مربی به خاطر اینکه ایشان فصل گذشته سر مربی پیکان بود تاثیر زیادی داشت.

وی افزود: من خیلی زود از سوی داور کارت زرد دریافت کردم و داور وقتی می دانست که من یک کارت زرد دارم نباید به من زود کارت قرمز نشان می داد.

شاه علی دوست تصریح کرد: بازی در زمین پیکان خیلی سخت بود ولی ما تمام راههای نفوذ پیکان را بلد بودیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر من در صحنه ایی که داور برای پیکان پنالتی گرفت درست نبود و بازیکنان ما هنوز از آن گل ناراحت بودند گل دوم را خوردیم. خودم خیلی ناراحتم که تیم ما با یک بازیکن کمتر نتوانست پیروز شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد