سرپرست تیم پاس : گل های پیکان مشکوک بود

سرهنگ مجتبی پیمبری پس از تساوی تیمش برابر پیکان گفت : باید فیلم بازی را ببینیم تا بتوانیم در خصوص عملکرد داوری قضاوت کنیم.

قائم مقام باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پاس همدان پس از پایان بازی پاس و پیکان عنوان کرد : مدیرروستا 48 ساعت است که پاس را تحویل گرفته است و در این مدت سعی کرده تا روحیه بازیکنان را بالا ببرد ؛ بازی زیبا و خوب پاس که همه شاهد آن بودیم نتیجه تلاش مسئولان گذشته است که جای تشکر دارد.

وی افزود : پاس در این بازی نشان داد که تیم قواره دار و خوبی است اما کادر فنی باید درزمینه تاکتیک تیمی و آمادگی بدنی ، بازیکنان را آماده تر کند.

وی در باره عملکرد داور بازی گفت : طبق دیدی که از روی نیمکت داشتم فکر می کنم داور در اعلام پنالتی و گل دوم پیکان که به عقیده من در شرایط آفساید به ثمر رسید عجله کرد ، اما قضاوت اینگونه صحیح نیست و برای صحت و سقم این موضوع باید فیلم بازی را نگاه کنیم .

 پیمبری در خصوص نتیجه بازی گفت : تساوی خارج از خانه در مقابل تیم پیکان نتیجه خوبی است اما بد نیست بدانید ما پاس را برای نیم فصل دوم آماده می کنیم . درواقع نتایج بازیهای باقی مانده از نیم فصل اول اندوخته ای برای بهبود جایگاهمان در جدول است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد