احتمال تغییر کادر فنی پاس همدان پس از دیدار با استقلال

علی اصغر مدیرروستا که به تازگی هدایت تیم فوتبال پاس همدان را پذیرفته است، پس از دیدار مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر در خصوص تقویت کادر فنی تیمش تصمیم گیری می کند. 

مدیرروستا که روز پنجشنبه هفته گذشته به دنبال تغییر و تحول در کادر مدیریتی باشگاه پاس همدان به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد، کار خود را با هدایت این تیم در مصاف با پیکان قزوین و استقلال تهران، دو تیم صدرنشین لیگ برتر طی هفته‌های یازدهم و دوازدهم آغاز می‌کند.

مدیرروستا تا پیش از دیدار با استقلال تهران در خصوص تقویت و یا تغییر و تحول در کادر فنی تصمیم گیری نخواهد کرد. او تصمیم دارد تیمش را در دو دیدار سنگین پیش رو محک بزند و براساس کاستی و ضعف‌هایش برای ترمیم کادر فنی و بازیکنان اقدام کند.

گفته می شود سرمربی تیم فوتبال پاس همدان برای تقویت کادر فنی این تیم محسن عاشوری و اسماعیل اردلان را مدنظر دارد و در صورت نیاز این دو را به زودی به جمع مربیان پاس اضافه می کند. 

هم اکنون گمالوویچ و پورمسلمی همکاران مدیرروستا در پاس هستند که از زمان منصوریان در این تیم حضور دارند و احتمالا یک از این دو از پاس خواهد رفت.

اما از میان این دو مدیرروستا کدام یک را برای ماندن انتخاب می کند؟! یک مقام مسئول پاس در این خصوص می گوید: "شانس گما برای ماندن بیشتر است. اگرچه سابقه پورمسلمی در پاس بیشتر از گما است،اما به نظر می رسد مدیرروستا تمایل دارد او را حفظ

در فهرست تیم فوتبال پاس همدان یک جای خالی دیده می شود و این تیم می تواند در موعد نقل و انتقالات نیم فصل تنها یک بازیکن دیگر جذب کند.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام خسته نباشی / از اینکه زحمت کشیدی برای دیدن بازی پاس بچه‌ها رو به خطر انداختی و تا قزوین شجاعانه رفتید پاس باید از شما تشکرکنه که کم ایثار نکردین بلانسبت/ آخرین پست ورزشی منو ببین. بهتره دیگه در حوزه تخصصی شما وارد نشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد