مدیرروستا: گل‌های پیکان درست نبود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: گل‌هایی که پیکان به ثمر رساند درست نبود.  

علی اصغر مدیرروستا پس از تساوی 2 بر 2 برابر پیکان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: من یکسال و نیم با مردم قزوین آشنا بودم و در این شهر خوب کار کرده‌ام. امروز ما پتانسیل پیروزی را داشتیم و اگر 3 بر صفر هم پیروز می‌شدیم این برد را به منصوریان و پورحیدری تقدیم می‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با انتقاد از داوری بازی پیکان مقابل تیمش ، پنالتی نادرست به نفع پیکان و اعلام آفساید گل سوم پاس را خطای آشکار داوری این بازی دانست.

اصغر مدیر روستا عصر روز دوشنبه در مصاحبه مطبوعاتی خود با خبرنگاران در ورزشگاه شهید رجایی قزوین افزود: بازی امروز نکات منفی و مثبت بسیاری داشت که ضعف‌ها و قوت‌های بازیکنان تیم پاس را شناختم وی تساوی دو بر دو مقابل پیکان قزوین را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت:
فاصله این دو تیم در جدول لیگ برتر بسیار بالاست ولی تساوی مقابل پیکان و شکست نفس گیر این تیم در نیمه اول، نشان از قدرت حمله و دفاعی تیم پاس داشت.

مدیر روستا با اشاره به اینکه قصد انتقام‌گیری در بازی با پیکان را نداشته است، یادآور شد:، یک سال و نیم سرمربی پیکان بودم و نسبت به تماشاگران قزوینی تعصب ویژه‌ای دارم.

وی تصریح کرد: در فوتبال حرفه‌ای دوستی‌ها کنار می‌رود و برد ملاک اصلی ورزش می‌شود، اما به صراحت می‌گویم دوست داشتم پیکان قزوین را در قزوین شکست دهم.

مدیر روستا با اشاره به اینکه سیستم ترکیبی تیم پیکان بسیار عجیب و ضعیف بود، مدعی شد: سیستم ( ‪ (۱ ،۶ ،۳‬تیم پیکان مقابل پاس همدان، دوام زیادی نیاورد و پیکان به پیروزی و کسب سه امتیاز نرسید.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان ضمن ابراز نارضایتی از شکست‌های متوالی تیمش در لیگ نهم فوتبال برتر باشگاه‌های کشور گفت: تا هفته یازدهم تیم پاس فقط بد شانس بود.

وی اضافه کرد: در رقابت مقابل پیکان، بازیکنان پاس خیلی خوب بازی کردند و هیچ ضعفی از نظر بازیکن نداریم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد