نماینده ملایر : با انتقال پاس به همدان، در حق استان همدان ظلم شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال تیم های لیگ برتری تهران به شهرستان ها غیر کارشناسی و شکست خورده است. 
حسن ونایی نماینده ملایر و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با شبکه خبر گفت: تیم پاس از تهران به استان همدان انتقال داده شد بدون اینکه منابع مالی این تیم مشخص شود و استانداری برای تامین پول مجبور شد بودجه عمومی استان را خرج پاس کند و در واقع ظلم زیادی در حق دیگر شهرستان ها و حتی خود استان شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مشکلات موجود در راه تیم داری فوتبال افزود: تیم پاس قبلاً با منابع دولتی اداره می شد و هم اکنون نمی توان با هزینه های کم آن را اداره کرد.
وی همچنین آینده ورزش استان همدان را تاریک خواند و افزود: تیم فوتبال پاس همه اعتبارات ورزشی استان را می‌بلعد.
حسن ونایی افزود: تاکنون 650 میلیون تومان از اعتبارات جاری تربیت بدنی استان برای تیم پاس هزینه شده که تضعیف دیگر تیم‌های ورزشی استان را در پی داشته است.
ونایی با بیان اینکه تیم پاس معضلی جدی برای ورزش استان ایجاد کرده است، گفت: تیم‌های لیگ برتر نباید تحت پوشش دولت باشند و برای تیم پاس باید از محل دیگر منابع استفاده کرد، چرا که ورزش استان در معرض تعطیلی است.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت خاطرنشان کرد: اعتبارات جاری باید برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی روستاها و شهرها هزینه شود که متاسفانه این اعتبارات را تیم پاس می‌بلعد.
وی تیم پاس همدان را "چاله عمیق" خطاب کرد و افزود: از زمان فعالیت این تیم در همدان، هیئت های ورزشی نیز در دریافت اعتبار با مشکل مواجه شده‌اند.
ونایی تصریح کرد: این نوع هزینه کردن برای تیم پاس مورد قبول فیفا نیست و اگر فیفا متوجه این مشکل شود، حتما واکنش نشان خواهد داد.
این نماینده مجلس درباره بحث دوشغله ها هم گفت: همه مسئولانی که در ورزش شغل دوم دارند تخلف صریح کرده اند و متاسفانه این موضوع به یک روند تبدیل شده است. هیچ گونه مصالحه ای درباره این موضوع نخواهیم داشت و قانون باید درباره این موضوع اجرا شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی 1388/07/20 ساعت 09:32

کسی که تادیروز به توپ می گفت طالبی حالا درباره ورزش اظهارنظر می کند !!!

این بابا طالبی را هم با ت دونقطه می‌نوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد