ملاحی و مدیرروستا در پاس همدان

چند روز پس از باخت پاس به راه آهن و پایان کار منصوریان در این تیم،‌ دامنه تغییرات احتمالی به بدنه مدیریتی پاس رسیده است.  

در حالی که کاظم اولیایی خبر از جذب فرهاد کاظمی به عنوان جانشین منصوریان داده است، از همدان خبر می رسد استانداری و تربیت بدنی قصد دارند مدیرعامل تازه ای را برای پاس انتخاب کنند.  

در پایان جلسه طولانی مدتی که مسئولان باشگاه پاس برای انتخاب سرمربی جدید برگزار کردند، مذاکرات آنها به درگیری لفظی تبدیل شد و در نهایت کاظم اولیایی و منصور پورحیدری مجاب شدند از سمت خود استعفا دهند.  

جالب بود که هیات مدیره باشگاه پاس بدون هیچ صحبتی با استعفای آنها موافقت کرد تا این 2 نفر هم بعد از علیرضا منصوریان از پاس جدا شوند.

در ادامه بحث حضور کریم ملاحی به عنوان مدیر عامل جدید پاس مطرح شد که مورد تایید اعضا قرار گرفت و به زودی مدیرعامل پاس همدان می شود و اگر ملاحی به عنوان مدیرعامل به پاس بیاید،‌ مجتبی پیمبری سرپرست سابق صبا نیز همراه او به همدان خواهد رفت.  

در این رابطه با خبر شدیم که علی اصغر مدیرروستا هم ظرف روزهای آینده به همدان می رود تا جایگزین علیرضا منصوریان شود. همچنین رضا مهاجری نیز دستیار اول مدیرروستا خواهد بود.

در چند روز آینده مشخص می شود که اولیایی و فرهاد کاظمی پاس را هدایت خواهند کرد یا ملاحی و مدیرروستا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد