ابراهیم زاده: تماشاگران همدانی مانع از شکست پاس شدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تماشاگران همدانی با تشویق‌های مداوم خود مانع از شکست پاس در بازی مقابل ذوب آهن شدند.

تیم فوتبال پاس همدان پنجشنبه شب در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهدای قدس این شهر مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

منصور ابراهیم زاده در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران افزود: فشار تماشاگران همدانی با سردادن شعار علیه کادر فنی و بازیکنان تیم پاس در موقع دریافت گل مقابل تیم ذوب آهن باعث تلاش بیشتر پاسی‌ها و کسب نتیجه تساوی در این دیدار شد.

وی با بیان اینکه تماشاگران شوک لازم را برای کسب تساوی به تیم پاس وارد کردند، اظهار داشت: بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه پاس باید قدر این تماشاگران متعصب را بدانند که این چنین نسبت به نتایج تیم خود حساس هستند.

ابراهیم زاده تصریح کرد: البته تیم پاس دارای کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی است منتهی برای کسب نتایج بهتر نیاز به فرصت دارد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در ادامه گفت: به دلیل مصدومیت خلعتبری توان هجومی تیم ما مقابل تیم پاس به خصوص در نیمه دوم با افت محسوسی روبه رو شد.

وی افزود: بازیکنان تیم ذوب آهن در نیمه دوم انتظارات کادر فنی را به طور کامل برآورده نکردند و پاسی‌ها به مراتب بهتر ظاهر شدند.

وی اضافه کرد: همواره بازی با تیم‌های انتهای جدول بسیار سخت است چرا که می کوشند تا با کسب حداکثر امتیاز لازم به رده‌های بالاتر برسند.  

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با این تساوی و کسب ‪ ۱۵‬امتیاز به طور موقت عنوان سومی جدول رده بندی لیگ برتر را حفظ کرد.‪

نظرات 1 + ارسال نظر

برای رسیدن به پاس بزرگ

.......
فقط مجید جلالی
.......
فقط مجید جلالی

خواهش می کنم از مجید جلالی حمایت کنید.

فقط اوست که می تواند ما را به آرزوهایمان برساند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد