منصوریان: عابدزاده هم قادر به مهار شوت گلزن ذوب آهن نبود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از تساوی خانگی برابر ذوب آهن اصفهان عملکرد شاگردانش را رضایت‌بخش دانست و گفت: اینکه تیمی مانند ذوب آهن در دقایقی از بازی به تساوی رضایت داده و بازیکنان این تیم زمان بازی را تلف می‌کردند، نشان از بازی خوب تیم ما بود.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در این بازی برخلاف جریان بازی گل خوردیم و گلی را دریافت کردیم که بهترین گل هفته خواهد شد. اگر عابدزاده هم درون دروازه بود، نمی‌توانست این توپ را بگیرد. این گونه ضربات به ندرت در مسابقات دیده می‌شود و در صورت وقوع، مهار آن بسیار مشکل است.

وی تصریح کرد: روند تیم پاس در نیمه‌ی دوم طوری بود که ما می‌توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم. اگر از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم و به گل برتری می‌رسیدیم، می‌توانستیم از سرعت هادی اصغری استفاده کرده و برنامه‌های هجومی خود را برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر به اجرا دربیاوریم.

منصوریان درخصوص شایعاتی مبنی بر حضور اسمی او در سمت سرمربیگری و دخالت‌های دیگران در ترکیب تیم و تعویض‌ها تاکید کرد: تصمیم گیرنده‌ی اصلی و نهایی تیم من هستم. ولی همیشه از کمک‌های خود مشورت گرفته و در مواقع حساس از تجربه‌ی افرادی چون پورحیدری بهره می‌برم. چرا که تجربه‌ای که آنها در شرایط حساس و خاص دارند، به مراتب بیشتر از من است.

سرمربی پاس همدان درخصوص استفاده نکردن از بازیکنانی چون همت عابدی‌نژاد و هادی رمضانی در ترکیب تیم افزود: ما ترکیب نهایی تیم را براساس شرایط تیم حریف انتخاب می‌کنیم و برای من بسیار مهم است که بازیکنانی که به خوبی در تمرین وظایف‌شان را انجام دهند، در لیست بازی قرار گیرند. همت عابدی‌نژاد خارج از چارچوب تمرین و باشگاه و فراتر از یک بازیکن عمل کرد که با نظر کادرفنی و کمیته‌ی انضباطی ترجیح دادیم که حضور او در ترکیب تیم صلاح نیست. اگر کاپیتان تیم من هم خارج از این چارچوب قرار گیرد، او را بیرون خواهم گذاشت.

وی درخصوص استفاده نکردن کادرفنی از بازیکنان جوانی چون ابوالحسنی و قباخلو گفت: برای من مهم است که بین بازیکنانی که تجربه‌ دارند و بازیکنان جوانی که انگیزه‌ی حضور در میدان را دارند، کدام شرایط ایده‌آل‌تری برای حضور در زمین مسابقه را دارد. بازیکنان جوان اگر می‌خواهند از باتجربه‌ها پیشی بگیرند و در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرند، باید همواره 20 درصد توان بالاتری نسبت به بازیکنان با تجربه‌ی من داشته باشند.

منصوریان درخصوص بازی هفته‌ی آینده‌ی تیم پاس برابر شاهین بوشهر افزود: بازی سختی با شاهین خواهیم داشت. آنها بعد از برد مقابل مس به یک احیای تیمی رسیده‌اند و قطعا در زمین خود برای برد به میدان خواهند رفت. اما، شرایط تیم ما نیز خوب است و به هواداران قول می‌دهم از بازی‌ شاهین به بعد در روال خوبی قرار گیریم و به نتایج ایده‌آل خود برسیم. چرا که در این هفته‌ها بیشتر بازی‌های سخت خود را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی درخصوص شعارهایی که علیه کادرفنی و مدیریت باشگاه پاس در مسابقات این تیم به چشم می‌خورد، افزود: کسانی که شعار می‌دهند را همدانی نمی‌دانم. چون با دقت در ورزشگاه شاهد این بودم که تنها قسمتی از ورزشگاه به این شعارها می‌پردازد. استادیوم همدان از ابتدای لیگ یک دست نیست و من از هواداران این تیم می‌خواهم که تیم را همواره حمایت کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/07/04 ساعت 10:30

قای منصوریان تا وقتی که از بازیکنان جوان و سرعتی خود نظیر پوریا قیدر و وریا غفوری به درستی بازی نگیرین تغییری در تیم شما ایجاد نمیشود! پس تا دیر نشده به جوانهای تیمتان اطمینان کنید و از انها استفاده کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد