به لطف شعارهای هواداران

پاس همدان مقابل ذوب آهن به تساوی دست یافت

تیم پاس همدان در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در مقابل ذوب آهن به یک تساوی خانگی دست یافت .

در این دیدار که از ساعت 17:15 عصر پنج شنبه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد ، ابتدا تیم ذوب آهن در دقیقه 17 با ضربه محکم قاسم حدادی فر که از فاصله 25 متری به توپ نواخت به گل دست یافت تا دو تیم با برتری یک بر صفر ذوب آهن نیمه اول را راهی رختکن شوند .

در نیمه دوم و در پی اشتباه خط دفاعی ذوب آهن در دفع توپ ، مهرداد کریمیان با یک بغل پای فنی در دقیقه 65 دروازه اصفهانی ها را گشود و بازی را به تساوی کشاند .

در این دیدار که به قضاوت هدایت الله ممبینی با همکاری کیانوش داوود زاده و مجید ویشگاهی برگزار شد ، داور به شهاب گردان ، محمد منصوری و قاسم حدادی فر از ذوب آهن و روزبه شاه علی دوست از پاس همدان کارت زرد نشان داد . 

گلها: قاسم حدادی فر(17)برای ذوب و مهرداد کریمیان (65)برای پاس

تماشاچی : 2 هزار نفر، داور: هدایت ممبینی

اخطار: روزبه شاه علی‌دوست (پاس ) و قاسم حدادی‌فر، محمد منصوری و شهاب گردان ( ذوب آهن)

پاس: سوشا مکانی، امید خورج، روزبه شاه علی دوست، مجید غلام نژاد، ساشاکلونیا، پویا سیف پناهی، ، صابرمیرقربانی، وریا غفوری، هادی اصغری، وحید علی آبادی،مهرداد کریمیان (89 هادی رمضانی)
سرمربی: علیرضا منصوریان

ذوب آهن: شهاب گردان، ، محمد صلصالی، فرشید طالبی، حسن اشجاری، مصطفی صالحی نژاد، قاسم حدادی فر(91 سیدمحمد حسینی)، محمد منصوری، اسماعیل فرهادی(86 بابک رضی)، علی احمدی،ایگور کاسترو(محسن مسلمان 67)، محمد قاضی   
سرمربی: منصور ابراهیم زاده

نگاه کلی:  مربی پرسپولیس دوبار به همدان آمده بود. اوبرای دومین هفته متوالی بازی پاس را دید.

ذوب‌آهن که یکی از بالانشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر است با هدف پیروزی به مصاف تیم هفدهم جدول آمده بود و با بازی تهاجمی خود توانست در دقیقه 18 توسط قاسم حدادی‌فر به گل برتری دست یابد. به دنبال این گل پاسی‌ها حملات زیادی روی دروازه ذوب‌آهن داشتند اما نتوانستند دروازه میهمان اصفهانی خود را باز کنند و نیمه اول با برتری یک برصفر ذوب آهن به اتمام رسید.

در نیمه دوم پاس با حملاتی بیشتر به دنبال جبران شکست 45 دقیقه اول بود تا اینکه ر اوج شعارهای تماشاگران علیه اولیایی ، منصوریان و بازیکنان در دقیقه 65 توسط مهرداد کریمیان به گل تساوی رسید.

شاگردان علیرضا منصوریان پس از به ثمر رساندن گل تساوی حملات زیادی روی دروازه ذوب آهن داشتند اما نتوانستند مقابل دفاع فشرده تیم میهمان راه به جایی ببرند و در نهایت به نتیجه تساوی یک بریک رضایت دادند.به هرحال شاید این یک امتیاز مقابل ذوب برای پاس نشانه ای بر بازگشت باشد، گرچه هواداران انتظار برد داشتند و با تشویق  طولانی مجید جلالی  ناراحتی خود رااز نمایش تیم  نشان دادند.

شرح گلها:

1-0(ذوب): شوت عالی قاسم حدادی فر از پشت محوطه جریمه یکی از زیباترین گلهای لیگ بود . او این گل را بعد از یک رفت و برگشت و پاس به بیرون به ثمر رساند.

1-1(پاس):کریمیان  پس از آنکه شهاب گردان ارسال وریا غفوری را بصورت ناقص دفع کرد، توپ سرگردان در محوطه جریمه ذوب آهن را به تور دروازه این تیم چسباند.

بهترین بازیکن :شاید مجید غلام نژاد انتخاب منصفانه ای باشد اما وریا غفوری هم نمایش مناسبی داشت.با این حال انتخاب ما مهردادکریمیان است که با گلزنی در این بازی تیمش را از بحران نجات داد.

اتفاق ویژه:حضور افشین قطبی در ورزشگاه قدس جالب بود. او اولین بار بود که به عنوان سرمربی تیم ملی می آمد اما  قبلا به عنوان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد