حاشیه های دیدار پاس همدان - ذوب آهن

هواداران همدانی خواهان حضور جلالی در پاس شدند

حضور افشین قطبی در ورزشگاه ، شعار هواداران پاس بر علیه کادر فنی و مدیریتی و درخواست آنها مبنی بر حضور مجید جلالی در پاس از جمله مهمترین حاشیه های دیدار تیمهای پاس همدان و ذوب آهن اصفهان بود.

دیدار تیمهای پاس همدان و ذوب آهن اصفهان که عصر پنج شنبه با تساوی دو تیم خاتمه یافت ، دستخوش حواشی زیادی بود که مهمترین آنها حضور افشین قطبی به همراه اصغر حاجیلو ، سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران دروزشگاه شهدای قدس بود .

*افشین قطبی که از ابتدای بازی در ورزشگاه شهدای حضور داشت ، بارها توسط هواداران همدانی مورد تشویق قرار گرفت . در بین دو نیمه نیز قطبی و حاجیلو با حضور در کنار زمین با هواداران فوتبال در همدان از نزدیک دیدار کردند ومسئولبن ورزش استان با دسته گل از قطبی به خاطر حضورش در همدان تقدیر کردند .

*کانون هواداران باشگاه پاس با نصب دو پلاکارد جداگانه هفته دفاع مقدس و حضور قزبی در همدان را گرامی داشته بودند .

*محمدرضا خلعتبری ، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن که به علت مصدومیت در لیست 18 نفره این تیم قرار نداشت از روی سکو ها به نظاره کار هم تیمی هایش نشسته بود .

*در دقیقه 15 بازی درگیری شدیدی بین حکمت شعار ، ناظر فدراسیون و کرم الهی رئیس حراست تربیت بدنی استان همدان به وقوع پیوست ؛ درگیری از آنجا آغاز شد که حکمت شعار از کرم الهی خواست که کناره زمین را ترک کند و در جایگاه مستقر شود ، اما کرم الهی نپذیرفت و کار به درگیری لفظی شدید کشیده شد و ناظر مسابقه قصد قطع جریان بازی را داشت . کرم الهی هم وقتی که نتوانست از عهده ناظر بازی بر بیاید به وی گفت بعد از بازی باید تست مرفین بدهی که در نهایت با پا در میانی افتخاری ، مدیر کل تربیت بدنی استان همدان خاتمه یافت .

*از دقیقه 50 به بعد و در پی عدم نتیجه گیری پاس در چند دیدار اخیر ، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعار هایی علیه کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان این تیم کردند ، هرچند پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پاس این شعار ها فروکش کرد ، اما در پایان بازی هواداران پاس شعار های خود را از سر گرفتند .

*در حالی که هواداران به شدت علیه کادر فنی و مدیریتی پاس شعار می دادند ، لیدر ها و هواداران اندک وابسته به مدیر عامل با دمیدن در سوتها و نواختن طبلهای که برای همین منظور تهیه کرده بودند با ایجاد سر و صدا مانع از انتشار مناسب شعار های سایر هواداران می شدند .

*هواداران معترض در دقایق پایانی بازی ، با توجه به شایعات اخیر یکصدا مجید جلالی را تشویق کردند و خواهان حضور وی در همدان شدند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد