اصغرى: آن قدر گل مى زنم تا پاس ببرد

هادى اصغرى مهاجم تیم پاس همدان گفت: سال گذشته با انتخاب سپاهان اشتباه بزرگى انجام دادم.  

وى در مورد شرایط پاس همدان در آستانه دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: بدشانسى هاى پاس و دریافت گل هاى راحت کمى اذیت مان مى کند و فشار زیادى را براى تیم به وجود آورده است، البته امیدواریم بتوانیم در بازى هاى آینده و با تلاشى که انجام مى دهیم با دست پر از میدان خارج شویم، ضمن این که مى خواهیم درخشش مان را از بازى با ذوب آهن در همدان آغاز کنیم.  

او ادامه داد: در بازى هاى گذشته و به خصوص بازى با سپاهان به هیچ وجه شایسته شکست نبودیم. با این حال کمى هم بدشانس هستیم و نمى توانیم از موقعیت هاى گلى که داریم به نحو احسن استفاده کنیم.  

اصغرى تأکید کرد: با این شکست ها، گل هاى من هم زیاد به چشم نمى آید. البته دوست دارم با گل هایى که به ثمر مى رسانم پاس برنده میدان شود، زیرا تیم فوتبال پاس و کادر فنى این تیم از سوى رسانه ها و هوادارانش به شدت تحت فشار قرار دارد.  

مهاجم سابق راه آهن درباره کادر فنى گفت: منصوریان و کادر فنى زحمت خود را مى کشند و امیدوارم با ۳ امتیازى که در دیدار با ذوب آهن به دست مى آوریم، کمى توقعات را برآورده کرده و از زیر این فشار روحى و روانى ناخواسته خارج شویم.  

وى درباره انتخاب تیم فوتبال سپاهان در سال گذشته تأکید کرد: انتخاب اشتباهى را انجام دادم، زیرا بازى نکردن در این تیم باعث عقب گرد یک ساله اى شد که یکى از تأثیرات آن خط خوردن از تیم ملى فوتبال ایران بود و باعث شد از لحاظ روحى کمى دچار افت شوم.  

اصغرى با اشاره به این که امسال از نظر بدنى بسیار آماده هستم؛ در مورد آینده پاس گفت: امیدوارم در ادامه گل هایى که مى زنم با برد پاس همراه شود تا ضمن جدایى از انتهاى جدول زحمات کادرفنى، مدیریت و بازیکنان را به ثمر بنشانم، البته با وجود یدالله اکبرى و سایر هافبک ها به خوبى تغذیه شده و با این وضعیت حتى به آقاى گلى هم فکر خواهم کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر

برای رسیدن به پاس بزرگ

امروز همه در استادیوم قدس فقط مجید جلالی رو تشویق کنیم
.......
اولیایی ؛ فقط مجید جلالی
.......
اولیایی ؛ فقط مجید جلالی

از شما آقای ثقفی خواهش می کنم از مجید جلالی حمایت کنید.

فقط اوست که می تواند ما را به آرزوهایمان برساند.

محمد 1388/07/02 ساعت 13:26 http://www.bia4sms.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوش حال شدم که به وبلاگم سر زدی من تو رو با همون نامی که گفتی لینک کردم تو هم منو با نام : بیا واسه sms لینک کن













دریا 1388/07/02 ساعت 13:26 http://www.daryaa.blogsky.com

دوست بودن با تو چیزی بود که همیشه می خواستم

معشوق تو بودن چیزی بود که هیشه آرزوش رو می کردم...


سبز باشی

سما 1388/07/02 ساعت 14:59 http://mihanhits.blogsky.com

سلام . سایت پر محتوایی دارین
من شمارو لینک کردم شماهم منو به اسم سکوت شب
لینک کنین ممنون

سلام دوست عزیز من شما را لینک کردم شما هم اقدام نمایید باتشکر

سلام من شما را اد کردم خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد