عزیز محمدی : اگر اشتباه نکنیم ذوب آهن را شکست می دهیم

هافبک تیم فوتبال پاس همدان گفت : گرچه جایگاه خوبی در جدول نداریم اما حریف زهر داری هستیم.

مرتضی عزیز محمدی در آستانه بازی تیمش برابر ذوب آهن افزود : هر تیمی آرزوی داشتن کادر فنی و بازیکنان خوب پاس را دارد اگر تیم خوب و تاکتیک پذیر ما در قعر جدول است ، جدا از اشتباهات داوری بدلیل تک اشتباهات فردی در هر بازی است .

وی ادامه داد : ما برای کسب پیروزی نباید دچار اشتباهات بچه گانه شویم .

عزیز محمدی در پیش بینی نتیجه بازی فردای پاس مقابل ذوب آهن ، پیروزی را از آن سبز پوشان دانست و اضافه کرد : هنوز اوایل لیگ است و قعر نشین و صدر نشین های لیگ فرازو نشیب های بسیاری پیش رو دارند .  

وی افزود :اگر چه چایگاه خوبی در جدول نداریم اما تیم زهر داری هستیم و می توانیم حریف خود را شکست دهیم .

وی در خصوص عملکرد خود در هفت بازی گذشته عنوان کرد : از عملکرد خود راضی نیستم چرا که در دو . سه هفته اول بدلیل عدم صدور کارت بازی نتوانستم برای تیمم بازی کنم ، پس ازآن در دو بازی به میدان رفتم و برای بازی سوم مصدوم شدم . گرچه خودم مقصر نبودم اما در مجموع ناراحتم که نتوانسته ام بیش تر از دو بازی برای پاس همدان بازی کنم .

مرتضی عزیز محمدی خاطر نشان کرد : دو هفته کامل است که بخوبی تمرین می کنم و طبق صلاح دید کادر فنی می توانم در بازی فردا به میدان بروم .  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/07/02 ساعت 08:53

اقای منصوریان تا وقتی که از بازیکنان جوان و سرعتی خود نظیر پوریا قیدر و وریا غفوری به درستی بازی نگیرین تغییری در تیم شما ایجاد نمیشود! پس تا دیر نشده به جوانهای تیمتان اطمینان کنید و از انها استفاده کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد