پورحیدری: ذوب آهن را در همدان شکست خواهیم داد

مدیر کمیته فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای خروج از بحران ذوب آهن را در همدان شکست خواهیم داد.

منصور پورحیدری روز چهارشنبه افزود: در طول هفته گذشته بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات را دنبال کردند تا بتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی در عین حال اعلام کرد که پیروزی برابر تیم خوب ذوب آهن کار آسانی نخواهد بود چرا که آنها علاوه بر کادر فنی مجرب از بازیکنان خوبی نیز سود می برند.

مدیر فنی تیم پاس همدان در خصوص تازه‌ترین وضعیت این تیم نیز گفت: تیم در ابتدای این فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده است و این یک واقعیت است اما همه چیز به عوامل درونی تیم باز نمی‌گردد. به عنوان مثال چنانچه اشتباهات داوری در دیدار برابر فولاد مبارکه سپاهان رخ نمی‌داد به طور حتم نتیجه چیزی غیر از این بود.

وی در ادامه به تغییرات گسترده این تیم در فصل جاری اشاره کرد و افزود:
تغییرات گسترده‌ای که در کادر فنی و بازیکنان در فصل جاری ایجاد شد یکی دیگر از دلایلی است که ما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: اکثر بازیکنان تیم ما جوان و کم تجربه هستند از اینرو باید به آنان فرصت بیشتری داده شود تا بتوانند خود را با شرایط لیگ برتر تطبیق دهند.

پورحیدری درخاتمه ابراز امیدواری کرد تا با پیروزی برابر ذوب آهن روحیه از دست رفته بازیکنان این تیم بار دیگر احیا شود تا ادامه رقابت‌ها برای تیم پاس آسان تر شود.

دیدار تیم‌های پاس همدان و ذوب آهن اصفهان در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر و از هفته هشتم این رقابت‌ها فردا /پنجشنبه/ در ورزشگاه قدس همدان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد