بازیکن پاس در کمیته انضباطی

وریا غفوری بازیکن پاس همدان به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد.  

بر اساس گزارشات واصله ، پس از باخت پاس همدان مقابل صبای قم لیدرهای همدانی به عملکرد بازیکنان تیمشان اعتراض کردند و همین مسئله باعث درگیری آنها با یکی دو بازیکن تیم شد.

وریا غفوری از بازیکنانی بوده که با لیدرها درگیر شد و یکی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد و به همین دلیل به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده است.

منصور پور حیدری ،سرپرست تیم پاس در این مورد گفت: با غفوری برخورد خواهیم کرد تا پس از این شاهد چنین حاشیه هایی بعد از باخت تیم نباشیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس 1388/07/01 ساعت 01:14 http://narges44.blogfa.com

سلام
به نظر میاد همین مسائل حاشیه ای است که فوتبال را بیشتر از سایر ورزشها مورد توجه عموم قرار میده
ممنون که سر زدید
لینکتون می کنم شما هم لطف کنید منو با اسم (مهر نرگس)لینک کنید.

سلامممممممممممممممممممممم از اینکه افتخار دادید و به من سر زدید خیلی خوشحالم من را با اسم چکاوکان عاشق ادد کنید و حضور دوباره ی شما باعث خوشحالی من است پس منتظرتان هستم

می خواستم لینکت کنم
ولی این خبرگزاری فارس که این بغل نوشتی
گند زد به همه چی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد