تنش و درگیری در تمرین پاس همدان

گروهی از لیدرها و هواداران تیم فوتبال پاس همدان عصر دوشنبه با حضور در محل تمرین آماده‌سازی تیم پاس،ضمن درگیری با چند بازیکن، خواستار عذرخواهی آنها شدند.

شماری از لیدرهای تیم پاس مدعی بودند: برخی از بازیکنان این تیم بعد از مسابقه مقابل صبای قم ضمن ایجاد درگیری با یکی از لیدرها، نسبت به هواداران همدانی اهانت کرده بودند.

این عده با حضور در ورزشگاه ملت شهر همدان ضمن بر هم زدن برنامه تمرینی تیم پاس، خواهان عذرخواهی رسمی دو بازیکن خاطی و غیر بومی این تیم شدند.

سرمربی تیم فوتبال پاس در جریان این اتفاق هواداران را به آرامش فرا خواند و به خاطر مسایل به وجود آمده از آنها عذرخواهی کرد.

علیرضا منصوریان افزود: هواداران نقطه قوت تیم پاس در لیگ برتر هستند و تمامی مسوولان، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم احترام خاصی نسبت به آنها قائل هستند.

وی اضافه کرد: تیم پاس همواره به وجود چنین هواداران و لیدرهای متعصب نیاز دارد و اجازه نمی‌دهیم اختلافی بین آنها و تیم ایجاد شود.

منصور پورحیدری مدیر فنی تیم پاس نیز به محض اطلاع از درگیری، با حضور در ورزشگاه ملت دقایقی با لیدرها و هواداران این تیم به گفت وگو پرداخت.

پورحیدری با به آرامش فراخواندن لیدرها و هواداران، از آنها خواست با حمایت از مجموعه باشگاه در به موفقیت رساندن تیم پاس کمک کنند.

هواداران تیم پاس دقایقی پس از این اتفاق با حضور در سکوها، به تماشای تمرین آماده‌سازی این تیم پرداختند اما خبری از تشویق آنها نبود.

تیم فوتبال پاس همدان عصر پنجشنبه در هفته هشتم از دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد