مردم همدان نگران مدیریت تیم‌شان هستند

منصوریان : عمده مشکلات پاس از جوانی است 

علیرضا منصوریان پس از باخت 2 بر یک برابر صبا گفت: پاس خیلی جوان است و عمده‌ی مشکلات این تیم نیز از همین جوانی است. در مقابل باتجربه‌های لیگ، میانگین سنی پاس 23 سال است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان افزود: ما در شرایط سختی قرار گرفتیم و قرعه‌ی مسابقات برای ما به گونه‌ای بود که وقتی در بازی خانگی امتیازی از دست دادیم، نتوانستیم در بازی های خارج از خانه جبران کنیم.

منصوریان تاکید کرد: تیم صبا هم تیم خوبی بود. بازیکنان خوبی دارد. آنها روی نقاط ضعف ما کار کرده بودند.

وی گفت: در هفته‌ی جاری انشاءالله همه‌ی بازیکنان ما به تیم اضافه خواهند شد و مصدوم نخواهیم داشت و تمرینات ما افزایش پیدا خواهد کرد.

سرمربی در پاسخ به این که ظاهرا باشگاه سه بازی مهلت داده تا پاس نتیجه بگیرد و گرنه تغییرات فنی انجام خواهد شد، گفت: امروز فوتبال حرفه‌ای است و مردم همدان نگران مدیریت تیم‌شان هستند. مدیریت باشگاه تیم زیر فشار هیات مدیره است و هیات مدیره زیر فشار مردم همدان.

وی در ادامه افزود: نخستین هدف ما این بود که در تمرینات ساختار تیمی پیدا کنیم و تنها نقطه‌ای که خوب پوشش ندادیم، بی‌تجربگی تیم‌مان بود. و هدف ما سربلندی پاس همدان و مردمش است.

وی گفت: ما با خلوص نیت کار را شروع کردیم، با هزینه‌هایی که باشگاه در اختیارمان قرار داد توانستیم بهترین بازیکنان را در پاس همدان جمع کنیم. نقاط ضعفی داریم که باید جبران کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

نوروزی 1388/06/30 ساعت 10:58

چراآقای منصوریان جوانی وبی تجربگی خودش را به حساب جوانی تیم می گذارد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد