همه متوجه شدند اعتراض های ما درست بود

منصوریان : پاس بدشانس ترین تیم لیگ است!   
 
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت : واقعا باید پاس همدان را بدشانس ترین تیم لیگ دانست زیرا در چند بازی گذشته حقمان باخت نبود اما در بدست آوردن امتیاز خوب عمل نکردیم.  
علیرضا منصوریان اظهار داشت : حق تیم پاس نیست که در انتهای جدول باشد. ما در نتیجه گیری بدشانس بودیم وگرنه اگر قرار بود روال عادی فوتبال طی شود هم اکنون تیم پاس در میانه های جدول بود.
منصوریان با اشاره به دیدار تیم های پاس و صبای قم گفت : به هرحال بازی کردن در خانه حریف دشواری های خاص خود را دارد. پس از شکست مقابل سپاهان از نظر روحی روانی روی تیم کار کردیم تا بازیکنان آماده بازی فردا شوند. صبا از تیم های پرمهره و خوب لیگ است که کادرفنی بسیار خوبی هم دارد ولی با این حال ما هم دست و پا بسته نیستیم و برای گرفتن امتیاز به قم می رویم.
سرمربی پاس در ادامه به محرومیت داور بازی سپاهان و پاس نیز اشاره می کند و می گوید : با محروم شدن دارو همه متوجه شدند که اعتراض ما روی داوری ها درست بوده است. در بازی با سپاهان اگر اشتباهات داوری نبود چه بسا که نتیجه چیز دیگری می شد.امیدوارم آخرین باری باشد که شاهد اشتباهات داوری بودیم زیرا همه تیم ها حق دارند از انصاف داروان بهره مند شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد