اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به باشگاه پاس همدان حق دادند

بعد از اعتراض باشگاه پاس به داوریها ، فیلم اشتباهات داوریها که توسط باشگاه پاس تهیه شده بودبا حضور هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بازبینی شد .

مسئولین باشگاه پاس فیلم اشتباهات داوران دیدار های این تیم برابر استیل آذین و سپاهان را به فدراسیون فوتبال ارائه دادند که این فیلم با درخواست باشگاه پاس و اجابت فدراسیون فوتبال طی جلسه ای در هیئت رئیسه این فدراسیون مورد بازبینی قرار گرفت . 

در این جلسه که با حضور علی کفاشیان ، عزیز الله عزیز محمدی ، مهدی تاج ، محمد نبی و سید محمد کاظم اولیایی برگزار شد ، صحنه های مشکوکی که توسط باشگاه پاس گردآوری شده بود به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت .

درصحنه های مربوط به بازی مقابل استیل آذین همه حاضرین در جلسه اذعان داشتند که گل اول استیل آذین که توسط فریدون زندی به ثمر رسید ، آفساید بوده و گلی که توسط مجید حیدری برای پاس همدان به ثمر رسید و داور آن را آفساید اعلام کرد ، کاملا ً صحیح بوده است .

در بازی پاس و سپاهان نیز معین شد خطایی که دروازه بان سپاهان در محوطه جریمه روی مجید غلام نژاد انجام داد ، برخلاف عقیده داور پنالتی صد در صد بوده و رحمتی باید از زمین مسابقه اخراج می شد.

همچنین در صحنه ای که محسن بنگر توپ ارسالی مهاجمین پاس را در محوطه جریمه سپاهان با دست دفع کرد ، بر خلاف تشخیص داور ، حاضرین پنالتی بودن این صحنه و ضرورت اخراج بنگر از بازی داده را تأیید کردند .

در بازبینی فیلم پاس و سپاهان مشخص شد که گل سوم سپاهان در شرایط آفساید کامل به ثمر رسیده است و می بایست داور بازی مردود بودن این گل را اعلام می کرد که متأسفانه برخلاف واقع تصمیم گرفت .

پس از تماشای صحنه های مذکور اعضای هیئت رئیسه به باشگاه پاس همدان حق دادند که از داوری ها گله مند باشند و سپس به درخواست اولیایی از مسعود عنایت خواستند تا در این جلسه حضور یابد و به قول کفاشیان تماشای شاهکار های داوران شود اما وی در فدراسیون حضور نداشت ، بجای رئیس کمیته داوران، دبیر کمیته داوران در جلسه حضور یافت و پس از تماشای فیلم مذکور ، اشتباهات داوران را تأیید کرد .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد