داور دیدار سپاهان و پاس تا اطلاع ثانوی محروم شد

داور دیدار سپاهان و پاس به دلیل اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه مسابقه تا اطلاع ثانوی محروم شد .

داور دیدار سپاهان و پاس همدان به دلیل اشتباهات تاثیرگذار تا اطلاع ثانوی از قضاوت در لیگ برتر محروم شد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از بازبینی فیلم مسابقه سپاهان و پاس همدان از هفته ششم لیگ برتر در مورد صحنه‌های مهم و مورد بحث مسابقه به نتایج زیر رسید:  

1-دقیقه62: حرکت دروازه‌بان سپاهان بر روی مهاجم شماره 7 پاس خطا نیست، زیرا دروازه‌بان توپ را با دست می‌زند و تصمیم داور در عدم اعلام پنالتی به نفع پاس صحیح بوده است.

2-دقیقه 69: شماره 20 سپاهان(جمشیدیان)متعاقب یک ضربه کرنر متاسفانه توپ را با استفاده از دست خود به طرز حیله‌گرانه‌ای وارد دروازه پاس می‌کند و گل سوم سپاهان به این ترتیب به ثمر می‌رسد. داور مسابقه خطای هند مهاجم سپاهان را که در شلوغی محوطه جریمه رخ ‌می‌دهد را نمی‌بیند و گل را می‌پذیرد.  

3-دقیقه 79: مدافع تیم سپاهان(محسن بنگر)در محوطه جریمه خود در مواجهه با مهاجم پاس توپ را با ساعد می‌زند و از این رو مرتکب خطای هند پنالتی شده است که متاسفانه داور این خطا را تشخیص نمی‌دهد.
با توجه به مراتب فوق داور مسابقه؛ قاسم واحدی مرتکب دو اشتباه تاثیرگذار در نتیجه مسابقه شده که تا اطلاع ثانوی از قضاوت در مسابقات لیگ برتر محروم می‌شود. بدیهی است میزان قطعی محرومیت این داور در اولین جلسه آتی کمیته داوران مشخص خواهد شد که حداقل چهار جلسه خواهد بود.
گفتنی است این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید و مربیان تیم پاس به نحوه داوری مسابقه به شدت اعتراض داشتند و حتی معتقد بودند این دیدار باید تکرار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد